АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

Ключові слова: маркетинг, аналіз, підприємство, інструмент, комунікації, результативність

Анотація

У статті проаналізовано обсяг рекламно-комунікаційного ринку України за 2019–2021 роки. Встановлено, що загалом обсяг рекламного медіаринку України, за підсумками 2021 року, виріс майже на 27%, що є позитивною динамікою. Визначено, що до ATL-реклами доцільно віднести такі інструменти комунікативного впливу, як телебачення, радіо, преса, кіно, зовнішня реклама, Інтернет. До BTL-реклами належать стимулювання продажів, мерчандайзинг, Digital media, поширення друкованої продукції, подієвий маркетинг та партизанський маркетинг. Розподілені інструменти комунікативного впливу на цільові аудиторії на групи ATL- та BTL-реклами, визначені способи їх реалізації. Побудовано матрицю розподілу каналів комунікативного впливу. Встановлено, що рекламні канали мають вибиратися не тільки за принципом, який з них дорожчий або дешевший. Головним критерієм їх відбору зокрема та формування стратегії просування бізнесу загалом є мета рекламної кампанії.

Посилання

Бондаренко Є.Ю. Зміцнення конкурентних переваг в кризових умовах. Виклики та шляхи сприяння економічному розвиткові України на тлі світових тенденцій : збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції ХНУ. Харків, 2019. С. 194–196.

Боліла С.Ю., Федорова Т.В. Профіль споживача як основа для прийняття маркетингових рішень підприємством хлібопекарської галузі. Бізнес-навігатор. 2018. Вип. 4. С. 61–65. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_4_15.

Жосан Г.В., Кириченко Н.В. Розроблення комплексної системи оцінки ефективності цінової політики підприємства роздрібної торгівлі. Інфраструктура ринку. 2020. Вип. 40. С. 187–193. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/40_2020_ukr/35.pdf.

Всеукраїнська рекламна коаліція. URL: https://vrk.org.ua/ad-market.

Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив. URL: http://mami.org.ua/uk.

Українська Асоціація зі зв’язків з громадськістю. URL: https://platfor.ma.

Bondarenko Ye.Yu. Zmitsnennia konkurentnykh perevah v kryzovykh umovakh. [Strengthening competitive advantage in a crisis]. Challenges and ways to promote Ukraine’s economic development against the background of global trends. Collection of materials of the international scientific-practical conference of KhNU. Kharkiv, 2019. S. 194–196.

Bolila S.Yu., Fedorova T.V. Profil spozhyvacha yak osnova dlia pryiniattia marketynhovykh rishen pidpryiemstvom khlibopekarskoi haluzi. [Consumer profile as a basis for marketing decisions by the bakery company]. Biznes-navihator, 2018. Vyp. 4. S. 61–65, http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_4_15.

Zhosan H.V., Kyrychenko N.V. Rozroblennia kompleksnoi systemy otsinky efektyvnosti tsinovoi polityky pidpryiemstva rozdribnoi torhivli. [Development of a comprehensive system for evaluating the effectiveness of the pricing policy of the retail enterprise]. Infrastruktura rynku. 2020. Vyp. 40. S. 187–193, http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/40_2020_ukr/35.pdf.

Vseukrainska reklamna koalitsiia. [All-Ukrainian Advertising Coalition], https://vrk.org.ua/ad-market.

Mizhnarodna Asotsiatsiia Marketynhovykh Initsiatyv [International Association of Marketing Initiatives], http://mami.org.ua/uk.

Ukrainska Asotsiatsiia zi zviazkiv z hromadskistiu [Ukrainian Public Relations Association], https://platfor.ma.

Переглядів статті: 164
Завантажень PDF: 165
Опубліковано
2022-01-28
Як цитувати
Жосан, Г. (2022). АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (11), 32-39. https://doi.org/10.32851/2708-0366/2022.11.5
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають