ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ВИРОБНИЦТВА ХЛІБОБУЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА ЗАСАДАХ ВИБОРУ АДЕКВАТНОГО ВЕКТОРУ СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ
Анотація
Дослідження присвячено економічним аспектам обґрунтування технології виробництва хлібобулочної продукції на засадах вибору адекватного вектору стратегії інноваційного розвитку із правильно окресленими управлінськими завданнями її реалізації. Ключовими ідеями дослідження стали: здійснення діагностики факторів впливу на реалізацію стратегії інноваційного розвитку продовольчого підприємства; удосконалення реалізації стратегії інноваційного розвитку на засадах доцільності впровадження нових продуктів в його асортиментній політиці. Представлено матрицю привабливості реалізації стратегії інноваційного розвитку. Побудовано графік, який ілюструє характер зв’язків між рангами випуску і рентабельності структури асортименту. Розроблено матрицю «Специфікацій продукції з розгортанням функції якості» та на її основі побудована карта позиціонування до специфікації та після.
Посилання
Боковець В. В., Прутська Т. Ю. Формування та обґрунтування стратегії інноваційного розвитку корпоративних підприємств. Інфраструктура ринку. 2017. № 6. С. 79-84. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2017/6_2017_ukr/17.pdf
Бут-Гусаім О. Г. Стратегії інноваційного розвитку бізнес-структур. Бізнесінформ. 2021. № 7. С.49-55. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2021-7_0-pages-49_55.pdf
Гаркавенко С. Маркетинг. Підручник. Київ : Лібра, 2002. 712 с.
Пахомська О. В. Науковий підхід до створення хлібобулочних виробів функціонального призначення. «Наукові праці НУХТ». 2019. Т. 25, № 2. С. 276–283. DOI: https://doi.org/10.24263/2225-2924-2019-25-2-30
Ряполова І. О., Новікова Н. В. Обґрунтування використання інгредієнтів функціонального спрямування при виробництві хлібобулочних виробів. «Таврійський науковий вісник». Серія: «Технічні науки». 2025. № 1. DOI: https://doi.org/10.32782/tnv-tech.2025.1.47
Свідерський В.П., Пустова В.В., Лазарєв Б.О. Формування та реалізація інноваційної стратегії розвитку підприємства. Економіка і суспільство. 2018. Випуск 16. С. 468-473. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/16_ukr/71.pdf
Хринюк О. С., Бова В. А. Моделі розрахунку ймовірності банкрутства як метод оцінки фінансового потенціалу підприємства. «Ефективна економіка». 2018. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/2_2018/46.pdf
Шкуренко О., Чорна Т. Інноваційна стратегія розвитку підприємства в умовах адаптації до сучасних викликів. «Адаптивне управління: теорія і практика». Серія: «Економіка». 2023. Випуск 16(32). DOI: https://doi.org/10.33296/2707-0654-16(32)-10
Янько А. Маркетингові дослідження: потужний інструмент пошуку інсайтів. Портал «YOUSCAN». 2022. URL: https://youscan.io/ua/blog/market-research/
Sullivan L .P. Quality Function Deployment. Quality Progress. June 1986. Pp .39-50.
Bokovetsʹ V. V., Prut·sʹka T. Y. (2017) Formuvannya ta obgruntuvannya stratehiyi innovatsiynoho rozvytku korporatyvnykh pidpryyemstv [Formation and justification of the strategy of innovative development of corporate enterprises]. Infrastruktura rynku. 2017. № 6. S. 79-84. Available at: http://www.market-infr.od.ua/journals/2017/6_2017_ukr/17.pdf
But-Husaim O. H. (2021) Stratehiyi innovatsiynoho rozvytku biznes-struktur [Strategies for Innovative Development of Business Structures]. Biznesinform. № 7. S.49-55. Available at: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2021-7_0-pages-49_55.pdf
Harkavenko S. (2002) Marketynh. Pidruchnyk. [Marketing. Textbook.] Kyyiv: Libra, 712 s.
Pakhomsʹka, O. V. (2019) Naukovyy pidkhid do stvorennya khlibobulochnykh vyrobiv funktsionalʹnoho pryznachennya [Scientific approach to the creation of bakery products of high functional purpose]. «Naukovi pratsi NUKHT». T. 25, № 2. S. 276–283. DOI: https://doi.org/10.24263/2225-2924-2019-25-2-30
Ryapolova I. O. Novikova N. V. (2025) Obgruntuvannya vykorystannya inhrediyentiv funktsionalʹnoho spryamuvannya pry vyrobnytstvi khlibobulochnykh vyrobiv [Justification of the use of functional ingredients in the production of bakery products]. «Tavriysʹkyy naukovyy visnyk». Seriya: «Tekhnichni nauky». № 1. DOI: https://doi.org/ 10.32782/tnv-tech.2025.1.47
Svidersʹkyy V. P., Pustova V. V., Lazaryev B. O. (2018) Formuvannya ta realizatsiya innovatsiynoyi stratehiyi rozvytku pidpryyemstva [Formation and implementation of innovation strategy of enterprise development]. Ekonomika i suspilʹstvo. Vypusk 16. S. 468-473. Available at: https://economyandsociety.in.ua/journals/16_ukr/71.pdf
Khrynyuk O. S., Bova V. A. (2018) Modeli rozrakhunku ymovirnosti bankrut·stva yak metod otsinky finansovoho potentsialu pidpryyemstva [Models of estimation of bankruptcy probability as a method of evaluation financial potential of the enterprise]. «Efektyvna ekonomika». № 2. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/2_2018/46.pdf.
Shkurenko O., Chorna T. (2023) Innovatsiyna stratehiya rozvytku pidpryyemstva v umovakh adaptatsiyi do suchasnykh vyklykiv [Innovative strategy for the development of the enterprise in the conditions of adaptation to modern challenges]. «Adaptyvne upravlinnya: teoriya i praktyka». Seriya: «Ekonomika». 2023. Vypusk 16(32). DOI: https://doi.org/10.33296/2707-0654-16(32)-10
Yanʹko A. (2022) Marketynhovi doslidzhennya: potuzhnyy instrument poshuku insaytiv [Marketing research: a powerful tool for searching for insights]. Portal «YOUSCAN». Available at: https://youscan.io/ua/blog/market-research/
Sullivan L .P. (June 1986) Quality Function Deployment. Quality Progress. Pp .39-50.