СТВОРЕННЯ МЕРЕЖІ БІЗНЕС-КЛУБІВ ЯК ОДИН З АЛЬТЕРНАТИВНИХ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ МОЛОДІЖНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА

Ключові слова: молодіжне підприємництво, підтримка молодіжного бізнесу, бізнес-клуби, бізнес-інкубатори, стейкхолдери

Анотація

Розвиток молодіжного підприємництва в країні може стати одним зі шляхів вирішення низки соціально-економічних проблем, таких як створення робочих місць, скорочення рівня безробіття, підготовка кваліфікаційних кадрів. Водночас цей вид бізнесу є досить непопулярним. Основними причинами цього є не лише недостатня підтримка як на регіональному, так і на державному рівні, а й відсутність у більшості регіонів країни платформ для молодих людей, за допомогою яких вони могли б отримувати актуальні знання й навички, обмінюватися інформацією, розробляти власні ідеї, отримувати консультації експертів. Одним з альтернативних напрямів популяризації ведення молодіжного бізнесу може стати створення всеукраїнської мережі бізнес-клубів. Його специфіка і технологія організації роботи полягатимуть у системному підході до вирішення проблеми пошуку розроблення інноваційних та бізнес-проєктів на стадіях seed та pre-seed. Молодіжні інноваційні проєкти зможуть отримувати всебічну допомогу: фінансову, консультаційну, інформаційну та організаційну. Такий комплексний підхід дасть змогу сприяти активізації залучення молоді до підприємницької діяльності. Основною метою статті є обґрунтування доцільності створення мережі бізнес-клубів як одного з альтернативних напрямів розвитку молодіжного підприємництва. Аспект наукової новизни проведених досліджень полягає в обґрунтуванні необхідності створення всеукраїнської мережі бізнес-клубів, метою роботи якої має стати об’єднання молодих енергійних людей, які б володіли актуальними знаннями та прогресивним мисленням для започаткування успішного бізнесу. У дослідженні розроблено основні концептуальні положення створення цієї мережі, структуру й механізми її формування, сформульовано основні результати.

Посилання

Yurii Kyrylov, Natalia Kyrychenko, Tatyana Stukan and Hanna Zhosan, Formation of Enterprise Management Strategies and Entrepreneurship Training. International Journal of Management. 2020. № 11(6). Р. 793–800. URL: http://www.iaeme.com/MasterAdmin/Journal_uploads/ijm/VOLUME_11_ISSUE_6/IJM_11_06_067.pdf (Індексація в Scopus).

Yuriy Kyrylov, Viktoriia Hranovska, Hanna Zhosan, Inna Dotsenko, Innovative Development of Agrarian Enterprises of Ukraine in the Context of the Fourth Industrial Revolution. Solid State Technology. 2020. Volume. 63. Issue. 6. Р. 1430-1448. (Індексація в Scopus).

Карнаушенко А.С., Петренко В.С. Фінансування інноваційного молодіжного підприємництва шляхом залучення венчурних коштів. Бізнес Інформ. 2020. №7. C. 242–248. URL: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-7-242-248.

Жосан Г.В. Особливості взаємодії груп стейкхолдерів молодіжного підприємництва. Вчені записки ТНУ. Серія «Економіка і управління». 2020. Т. 31(70). № 3. С. 150–155. URL: http://www.econ.vernadskyjournals.in.ua/journals/2020/31_70_3/31_70_3_1/26.pd f.

Стукан Т.М. Особливості зайнятості молоді в Україні. Інтернаука. Серія «Економічні науки». 2020. № 7(39). С. 77–85. URL: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2020-7-6181.

Капліна А.І. Молодіжне підприємництво – перспективний шанс для молоді. Агросвіт. 2020. № 19–20. С. 47–50. DOI: 10.32702/2306-6792.2020.19-20.47.

Крикунова В.М., Алєщенко Л.О. Перспективи розвитку молодіжного підприємництва Херсонської області у сфері туристичного бізнесу. Таврійський науковий вісник. Серія «Економіка». 2020. Вип. 4. С 107–115. URL: http://tnv-econom.ksauniv.ks.ua/index.php/journal/issue/view/4.

Нікітенко К.С., Жосан Г.В. Визначення ролі великих даних у прийнятті рішень в економіці та фінансах. Економічний простір. 2020. № 161. С. 63–67.

Алєщенко Л.О. Молодіжне підприємництво як фундамент розвиненої економічної інфраструктури. Ефективна економіка. 2020. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8390.

Алєщенко Л.О. Зарубіжний досвід розвитку молодіжного підприємництва. Агросвіт. 2020. № 24. С. 86–90. URL: http://www.agrosvit.info/?op=1&z=3362&i=11.

Yurii Kyrylov, Natalia Kyrychenko, Tatyana Stukan and Hanna Zhosan, Formation of Enterprise Management Strategies and Entrepreneurship Training, International Journal of Management, 11 (6), 2020, pp. 793-800. Available at: http://www.iaeme.com/MasterAdmin/Journal_uploads/ijm/VOLUME_11_ISSUE_6/IJM_11_06_067.pdf (Індексація в Scopus)

Yuriy Kyrylov, Viktoriia Hranovska, Hanna Zhosan, Inna Dotsenko, Innovative Development of Agrarian Enterprises of Ukraine in the Context of the Fourth Industrial Revolution. Solid State Technology. Volume: 63 Issue: 6. Publication Year: 2020. рр. 1430-1448. (Індексація в Scopus)

Karnaushenko A.S., Petrenko V.S. (2020)/ Finansuvannia innovatsiinoho molodizhnoho pidpryiemnytstva shliakhom zaluchennia venchurnykh koshtiv [Financing of innovative youth entrepreneurship by attracting venture funds]. Biznes Inform. no. 7. рр. 242–248. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-7-242-248

Zhosan H.V. (2020)/ Osoblyvosti vzaiemodii hrup steikkholderiv molodizhnoho pidpryiemnytstva [Features of interaction of groups of stakeholders of youth entrepreneurship]. Vcheni zapysky TNU. Seriia Ekonomika i upravlinnia. no. 31 (70). рр. 150-155. Available at: http://www.econ.vernadskyjournals.in.ua/journals/2020/31_70_3/31_70_3_1/26.pd

Stukan T.M. (2020)/ Osoblyvosti zaynyatosti molodi v Ukrayini [Features of youth employment in Ukraine]. Mizhnarodnyy naukovyy zhurnal "Internauka". Seriya: "Ekonomichni nauky". no. 7 (39). рр. 77-85. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2020-7-6181

Kaplina A.I. (2020) Molodizhne pidpryyemnytstvo — perspektyvnyy shans dlya molodi [Youth entrepreneurship is a promising chance for young people]. Ahrosvit. no. 19-20. DOI:10.32702/2306-6792.2020.19-20.47

Krykunova V.M., Alіeshchenko L.O. (2020) Perspektyvy rozvytku molodizhnoho pidpryyemnytstva Khersonsʹkoyi oblasti v sferi turystychnoho biznesu. [Prospects for the development of youth entrepreneurship in the Kherson region in the field of tourism business]. Tavriysʹkyy naukovyy visnyk. Seriya: Ekonomika: Naukovyy zhurnal. no. 4. рр. 107-115. Available at: http://tnv-econom.ksauniv.ks.ua/index.php/journal/issue/view/4

Nikitenko K.S., Zhosan H.V. (2020) Vyznachennya roli velykykh danykh u pryynyatti rishenʹ v ekonomitsi ta finansakh [Defining the role of big data in decision making in economics and finance]. Ekonomichnyy prostir. no. 161. рр. 63-67.

Alіeshchenko L.O. (2020) Molodizhne pidpryyemnytstvo yak fundament rozvynenoyi ekonomichnoyi infrastruktury [Youth entrepreneurship as the foundation of a developed economic infrastructure]. Efektyvna ekonomika. no. 11 Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8390

Alyeshchenko L.O. (2020) Zarubizhnyy dosvid rozvytku molodizhnoho pidpryyemnytstva [Foreign experience in the development of youth entrepreneurship]. Ahrosvit. no. 24. рр. 86-90. Available at: http://www.agrosvit.info/?op=1&z=3362&i=11

Переглядів статті: 130
Завантажень PDF: 92
Опубліковано
2021-11-03
Як цитувати
Алєщенко, Л. (2021). СТВОРЕННЯ МЕРЕЖІ БІЗНЕС-КЛУБІВ ЯК ОДИН З АЛЬТЕРНАТИВНИХ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ МОЛОДІЖНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (9), 33-39. https://doi.org/10.32851/2708-0366/2021.9.4
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ