ЕКОНОМІКА ВРАЖЕНЬ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ
Анотація
У статті порушується питання різкого збільшення конкуренції на ринку готельного та ресторанного господарства, що викликало необхідність пошуку сучасних та унікальних підходів до зацікавлення нових та утримання постійних клієнтів. Розглянуто сутність концепції «економіка вражень», передумови її виникнення, завдання та інструменти впливу. Розкрито різницю між підприємством, яке орієнтоване на ресторанну або готельну послугу, та підприємством, яке орієнтоване на отримання емоцій клієнтами. Виділено групи мотивів вибору того чи іншого ресторану або готелю. Проаналізовано динаміку ресторанів Києва за останні п’ять років. Розглянуто властивості, притаманні сервісу, який орієнтовано на відвідувачів. Проаналізовано чинники, які впливають на рівень задоволеності відвідувачів ресторанів та готелів. Виділено можливі шляхи модернізації маркетингової стратегії через концепцію «економіка вражень».
Посилання
Манн И.Б. Клиентоориентированность: что делать, как делать, взять и сделать. Киев, 2019. 58 с.
Narver J.C., Slater S.F. The Effect of a Market Orientation on Business Profitability. Kyiv, 2010. Р. 20–35.
Бусаркина В.В. Понятие клиентоориентированности предприятия и проблемы ее оценки. Проблемы современной экономики. 2007. Вип. 4(24).
Гимранов А.В. Маркетинг впечатлений. РБК. 2014. № 10(16). С. 16.
Spiegel B. Why Brands Need to Invest in Experiential. Marketing News & Expert Advice, June 15, 2015.
Smith K., Hanover D. Experiential Marketing: Secrets, Strategies, and Success Stories. John Wiley & Sons. Copyright. 2016. 213 p.
Мельник І.М., Антошкова Н.А. Потенціал підприємства ресторанного господарства в забезпеченні клієнтоорієнтованого сервісу. Інтелект ХХІ. 2019. Вип. 6. С. 133-138.
Де в столиці смачно. The Village Україна. 2019. URL: https://life.nv.ua/ukr/food-drink/restorani-u-kiyevi-vidkrilosya-150-restoraniv-bariv-kafe-za-2019-rik-novini-kiyeva-50058741.html?utm_content=set_lang&utm_medium=in_article&utm_campaign=langanalitics.
Зайнуллина Т.Г. Использование инструментария экономики впечатлений для продвижения гостиничного продукта. Вопросы регулирования экономики. 2017. № 3. С. 71-76.
Mann I. (2019) Klientoorientirovannost': chto delat', kak delat', vzyat' i sdelat' [Customer orientation: what to do, how to make, take and make]. Kyiv. (in Russian)
Narver J.C., Slater S.F. (2010) The Effect of a Market Orientation on Business Profitability. Journal of Marketing, no. 54(4), pp. 20–35.
Busarkina V.V. (2007) Ponyatie klientoorientirovannosti predpriyatiya i problemy ee otsenki [The concept of customer-oriented enterprise and the problems of its evaluation]. Problems of Modern Economics, no. 4(24).
Gimranov А.V. (2014) Marketing vpechatlenij [Experience marketing]. RBK, no. 10(16), p. 16.
Spiegel B. (2015) Why Brands Need to Invest in Experiential. Marketing News & Expert Advice, June 15.
Smith K., Hanover D. (2016) Experiential Marketing: Secrets, Strategies, and Success Stories. John Wiley & Sons. Copyright.
Meljnyk I. M., Antoshkova N. A. (2019) Potencial pidpryjemstva restorannogho ghospodarstva v zabezpechenni klijentoorijentovanogho servisu. [Potential of the restaurant industry in a secured customer service]. Intellect XXI, no. 6, р. 133-138.
Is it delicious in the capital? (2019) The Village Ukraine. DOI: https://life.nv.ua/ukr/food-drink/restorani-u-kiyevi-vidkrilosya-150-restoraniv-bariv-kafe-za-2019-rik-novini-kiyeva-50058741.html?utm_content=set_lang&utm_medium=in_article&utm_campaign=langanalitics.
Zajnullina T. G. (2017) Ispol'zovaniya instrumentariya ehkonomiki vpechatlenij dlya prodvizheniya gostinichnogo produkta [Using the experience economy toolkit to promote a hotel product]. Economic regulation issues, no. 3, pp. 71-76.