МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОН’ЮНКТУРИ РЕГІОНАЛЬНОГО ТОВАРНОГО РИНКУ

Ключові слова: регіональний товарний ринок, маркетингові дослідження, фактори макросередовища, фактори мікросередовища, кон'юнктура регіонального товарного ринку, етапи дослідження

Анотація

У статті розглянуто структуру маркетингових досліджень регіонального товарного ринку. Визначено принципи дослідження кон’юнктури регіонального товарного ринку. Запропоновано етапи дослідження регіонального товарного ринку (надання характеристики ринку; розробка методики вивчення кон’юнктури; збір і нагромадження кон’юнктурної інформації; аналіз кон’юнктури; прогноз кон’юнктури) та надано характеристику етапів. Визначено та розкрито більш детально такі фактори макросередовища регіонального ринку як: економічні, технологічні, політичні, правові, ресурсні, демографічні, соціально-культурні та міжнародні. Розкрито особливості взаємодії між факторами мікросередовища регіонального ринку за такими категоріями як: виробники продукції, споживачі, посередники, ринок як такий, комунікації. Уточнено етапність проведення кон’юнктурних досліджень регіонального ринку.

Посилання

Турченюк М. О. Маркетинг. Київ : Знання, 2011. 320 с.

Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. Вид. 2-ге, без змін. Київ : КНЕУ, 2006. 152 с.

Марусей Т. В. Системний підхід розробки конкурентної маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств на внутрішньому продовольчому ринку. Агросвіт. 2009. № 3. С. 41–44.

Савченко Т. В. Фактори впливу на структуру споживання продуктів харчування населенням України. Економіка і суспільство. 2016. Вип. 5. С. 304–310

Савченко Т. В., Родіна О. В. Умови ефективного функціонування регіональних продовольчих ринків. Таврійський науковий вісник. 2022. Вип. 13. С. 163–170. DOI: https://doi.org/10.32782/2708-0366/2022.13.20

Savchenko T., Rodina O., Nikoluk O., Velychko O., Levchuk Y. Management of the development of the regionalmarkets for poultry products in Ukraine. Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development. 2023. Vol. 45. No. 3. P. 267–275. DOI: https://doi.org/10.15544/mts.2023.27

Андрійчук В. Г. Економіка підприємств агропромислового комплексу: підручник. Київ : КНЕУ, 2015. 779 с.

Божкова В. В., Мельник Ю. М. Реклама та стимулювання збуту: навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2009. 200 с.

Мороз Л. А. Проблеми використання нестандартних методів маркетингових комунікацій. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». 2010. № 690: Логістика. С. 109–113. URL: https://ena.lpnu.ua:8443/server/api/core/bitstreams/fa218a79-02e4-478d-9c97-b713d72bf50c/content

Шпичак О. М., Саблук П. Т., Ситник В. П. та ін. Концепція ціноутворення на продукцію АПК в перехідний період до ринкової економіки: проект. Київ : Інcтитут аграрної економіки УААН, 1993. 24 с.

Turchenyuk M. O. (2011) Marketynh [Marketing]. Kyiv: Knowledge, 320 р. (in Ukrainian)

Kudenko N. V. (2006) Strateghichnyj marketyngh [Strategic marketing]. Kyiv: KNEU. 152 p. (in Ukrainian)

Marusey T. V. (2009) Faktory vplyvu na strukturu spozhyvannja produktiv kharchuvannja naselennjam Ukrajiny [The systematic approach of development of competitive marketing strategy of agricultural enterprises in the internal food market], Ahrosvit, vol. 3, pp. 41–44. (in Ukrainian)

Savchenko T. V. (2016) Faktory vplyvu na strukturu spozhyvannia produktiv kharchuvannia naselenniam Ukrainy [Factors influencing the structure of food consumption by the population of Ukraine]. Ekonomika i suspilstvo, vol. 5, pp. 304–310. (in Ukrainian)

Savchenko T. V. & Rodina O. V. (2022) Umovy efektyvnoho funktsionuvannia rehionalnykh prodovolchykh rynkiv [Conditions for effective functioning of regional food markets]. Tavriiskyi naukovyi visnyk, vol. 13, pp. 163–170. DOI: https://doi.org/10.32782/2708-0366/2022.13.20 (in Ukrainian)

Savchenko T., Rodina O., Nikoluk O., Velychko O., & Levchuk Y. (2023) Management of the development of the regionalmarkets for poultry products in Ukraine. Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development, vol. 45, no. 3, pp. 267–275. DOI: https://doi.org/10.15544/mts.2023.27

Andrijchuk V. Gh. (2015) Ekonomika pidpryjemstv aghropromyslovogho kompleksu [Economy of enterprises of the agro-industrial complex]. Kyiv: KNEU. (in Ukrainian)

Bozhkova V. V., & Meljnyk Ju. M. (2009) Reklama ta stymuljuvannja zbutu [Advertising and sales promotion]. Kyiv: Centr uchbovoji literatury. (in Ukrainian)

Moroz L. A. (2010) Problemy vykorystannja nestandartnykh metodiv marketynghovykh komunikacij [Problems of using non-standard methods of marketing communications]. Bulletin of the National University «Lviv Polytechnic», no. 690, pp. 109–113. Available at: https://ena.lpnu.ua:8443/server/api/core/bitstreams/fa218a79-02e4-478d-9c97-b713d72bf50c/content (in Ukrainian)

Shpychak O. M., Sabluk P. T., Sytnyk V. P. (1993) Koncepcija cinoutvorennja na produkciju APK v perekhidnyj period do rynkovoji ekonomiky [The concept of pricing for agricultural products in the transition period to a market economy]. Kyiv: Inctytut aghrarnoji ekonomiky UAAN. (in Ukrainian)

Переглядів статті: 36
Завантажень PDF: 17
Опубліковано
2024-10-29
Як цитувати
Савченко, Т., Ніколюк, О., & Родіна, О. (2024). МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОН’ЮНКТУРИ РЕГІОНАЛЬНОГО ТОВАРНОГО РИНКУ. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (21), 149-155. https://doi.org/10.32782/2708-0366/2024.21.16

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають