ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЇ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ
Анотація
У статті виокремлено перелік галузей і спеціальностей за якими здійснюється підготовка майбутніх працівників правоохоронних органів. Розглянуто етапи підготовки майбутніх працівників правоохоронних органів. Узагальнено складові досягнення компетентностей та програмних результатів навчання при підготовці майбутніх працівників правоохоронних органів. Узагальнено та надано характеристику інноваційних освітніх технології у підготовці працівників правоохоронних органів, які дозволяють якісно досягти програмних результатів навчання, зокрема: Virtual reality and Augmented reality, Електронне навчання (e-learning), Інтерактивні додатки і програми, Системи штучного інтелекту, Симуляційні ігри, Онлайн колоборація, Аналітика даних, Системи відеоспостереження і розпізнавання облич, Системи автоматизації та робототехніки.
Посилання
Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти. Постанова КМУ від 29.04.2015 року № 266 (зі змінами та доповненнями). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/266-2015-%D0%BF#Text
Хлистік М.А. Визначення поняття правоохоронного орану у законодавстві України. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: юридичні науки. 2021. Том 32 (71). № 4. С. 49–54.
Безпалова О.І. Впровадження вищими навчальними закладами системи МВС України інноваційних методів освітньої діяльності. Підготовка охоронців правопорядку у Харкові (1917-2017 рр.: зб. наук. ст. і тез доп. на наук.-практ. конф. до 100-річчя підготовки охоронців правопорядку в Харкові (м. Харків, 25 листопада 2017 р.). МВС України, Харківський національний університет внутрішніх справ, Харків. 2017. 340 с.
Пасько О. Система підготовки майбутніх працівників для національної поліції. Національний юридичний журнал. 2016. № 5. URL: http://jurnaluljuridic.md/index.php/main/article/view/1595
Топ додатків, які допоможуть у проведення онлайн занять: стаття. URL: https://hromadske.radio/publications/top-dodatkiv-iaki-dopomozhut-v-provedenni-zaniat-onlayn
Бистрова Ю.В. Інноваційні методи навчання у вищій школі. Право та інноваційне суспільство. 2015. № 1 (4). С. 27–33.
Pro zatverdzhennia pereliku haluzei znan i spetsialnostei za yakymy zdiisniuietsia pidhotovka zdobuvachiv vyshchoi osvity. Postanova KMU vid 29.04.2015 roku № 266 (zi zminamy ta dopovnenniamy). [On approval of the list of fields of knowledge and specialties for which higher education applicants are trained. Resolution of the CMU of April 29, 2015 No. 266 (as amended)]. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/266-2015-%D0%BF#Text
Khlystik M. A. (2021) Vyznachennia poniattia pravookhoronnoho oranu u zakonodavstvi Ukrainy [Definition of the concept of law enforcement plowing in the legislation of Ukraine]. Academic notes of TNU named after V.I. Vernadskyi. Series: legal sciences, vol. 32 (71), no. 4, pp. 49–54.
Bezpalova O. I. (2017) Vprovadzhennia vyshchymy navchalnymy zakladamy systemy MVS Ukrainy innovatsiinykh metodiv osvitnoi diialnosti [Implementation of innovative methods of educational activity by higher educational institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine.]. Training of law enforcement officers in Kharkiv. Collection of scientific articles and theses of the scientific and practical conference for the 100th anniversary of the training of law enforcement officers in Kharkiv. (Kharkov, November 25, 2017). Ministry of Internal Affairs of Ukraine, Kharkiv National University of Internal Affairs, Kharkiv. 340 p.
Pasko O. (2016) Systema pidhotovky maibutnikh pratsivnykiv dlia natsionalnoi politsii [The system of training future employees for the national police.]. National Law Journal, no. 5. Available at: http://jurnaluljuridic.md/index.php/main/article/view/1595
Top applications that will help in conducting online classes: article. Available at: https://hromadske.radio/publications/top-dodatkiv-iaki-dopomozhut-v-provedenni-zaniat-onlayn
Bystrova Yu. V. (2015) Innovatsiini metody navchannia u vyshchii shkoli [Innovative methods of learning in higher education.]. Law and innovative society, no. 1 (4). pp. 27–33