АНАЛІЗ ВЗАЄМОДІЙ КОРПОРАЦІЙ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Ключові слова: економічні взаємодії, інформаційно-комунікаційні технології, координація, цифрові технології

Анотація

Дослідження має на меті визначення особливостей взаємодії між компаніями в умовах цифрової трансформації економічної діяльності. Автор проаналізував різноманітні теорії розвитку корпоративних мереж, такі як теорії етапів, станів і об'єднання. Виділено п'ять етапів розвитку мережевих відносин: виявлення зв'язків, початковий етап взаємодії, розвиток відносин, збереження та руйнування. Встановлено взаємозв'язок між цими етапами та різними типами взаємодій, такими як контактування, копродукція, кооперація, координація, коеволюція і консолідація. Досліджено, що використання цифрових технологій для прискорення технологічної еволюції дозволяє підприємствам збільшити свої конкурентні переваги. Автор акцентує, що формування корпоративних взаємодій дозволяє організаціям забезпечити їх ефективність через залучення зацікавлених сторін до співпраці у вирішенні різноманітних питань, глобалізацію ресурсів для управління ризиками, узгодженість дій зацікавлених сторін і формування можливості швидкої генерації знань. Наведено контекстні завдання розвитку корпоративних взаємодій в умовах цифрової трансформації економічної діяльності.

Посилання

Марасанов В.В., Пляшкевич О.М. Основи теорії проектування і оптимізації макроекономічних систем. Херсон : Айлант, 2002. 190с.

Лобода О.М. Застосування імітаційного моделювання та програмних комплексів при реалізації інноваційних проектів в економічних системах. Ефективна економіка. 2020.№ 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8321

Лобода О.М. Вирішення задачі ідентифікації структури управління підприємства. Сучасна спеціальна техніка. Київ, 2012. № 3. С. 64–68.

Лобода О.М., Худік Н.В. Використання експертних оцінок для визначення пріоритетних напрямів впровадження цифрових технологій в агробізнесі. Агросвіт. 2021. №4. C. 38–44.

Лобода О.М. Переваги застосування інтегрованої системи інформаційного забезпечення підприємницької діяльності. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка: Науковий журнал. 2023. Вип. 16. С. 133–139.

Лобода О.М., Кириченко Н.В. Актуальні проблеми ідентифікації та моделювання структури управління підприємством. Наука й економіка. 2015. № 3. С. 130–134.

Marasanov V. V., Pliashkevych O. M. (2002) Osnovy teorii proektuvannia i optymizatsii makroekonomichnykh system [Fundamentals of the theory of design and optimization of macroeconomic systems]. Kherson: Ailant, p. 190 (in Ukrainian)

Loboda O. M. (2020) Zastosuvannia imitatsiinoho modeliuvannia ta prohramnykh kompleksiv pry realizatsii innovatsiinykh proektiv v ekonomichnykh systemakh [Application of simulation modeling and software complexes in the implementation of innovative projects in economic systems]. Efektyvna ekonomika, vol. 11. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8321

Loboda O. M. (2012) Vyrishennia zadachi identyfikatsii struktury upravlinnia pidpryiemstva [Solving the problem of identifying the management structure of the enterprise]. Modern special equipment, vol. 3, pp. 64–68.

Loboda O. M., Khudik N. V. (2021) Vykorystannia ekspertnykh otsinok dlia vyznachennia priorytetnykh napriamiv vprovadzhennia tsyfrovykh tekhnolohii v ahrobiznesi [The use of expert assessments to determine priority directions for the implementation of digital technologies in agribusiness]. Agroworld, no. 4, рр. 38–44.

Loboda O. M. (2023) Perevahy zastosuvannia intehrovanoi systemy informatsiinoho zabezpechennia pidpryiemnytskoi diialnosti. [Advantages of using an integrated system of information support for business activity]. Taurian Scientific Bulletin, vol. 16, pp. 133–139.

Loboda O. M., Kyrychenko N. V. (2015) Aktualni problemy identyfikatsiyi ta modelyuvannya struktury upravlinnya pidpryyemstvо [Actual problems of identification and modeling of the enterprise management structure]. Science and economy, vol. 3, pp. 130–134.

Переглядів статті: 20
Завантажень PDF: 5
Опубліковано
2024-03-29
Як цитувати
Лобода, О. (2024). АНАЛІЗ ВЗАЄМОДІЙ КОРПОРАЦІЙ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (19), 77-85. https://doi.org/10.32782/2708-0366/2024.19.10

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають