УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОРГОВОЇ МАРКИ У СФЕРІ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Анотація
У зв'язку з ускладненням кризових явищ та нестабільною економічною ситуацією в Україні, основною задачею для підприємств ресторанного бізнесу стає прогнозування їхнього майбутнього стану, вибір оптимальної стратегії та ефективний контроль за рівнем можливих ризиків. Серед важливих умов стратегічного управління підприємством виділяється нестабільність зовнішнього середовища, де високий рівень невизначеності ускладнює правильний вибір стратегічних рішень, а також відсутність впевненості у досягненні успіху для підприємств ресторанного сектору. Підприємства прагнуть розробити стратегію, що є генеральним планом для забезпечення фінансових ресурсів та їхнього оптимального використання. Ця стратегія об'єднує теорію та практику планування та управління фінансовими ресурсами, сприяючи фінансовій стабільності підприємства. У умовах економічної кризи зміцнення фінансової стабільності через стратегічне управління та використання внутрішніх і зовнішніх механізмів стає вирішальним фактором для успішної діяльності підприємств та національної економіки в цілому. Управління діяльністю торгової марки у сфері обслуговування включає в себе ряд стратегічних і тактичних кроків для забезпечення успішності бізнесу. Основні аспекти управління в цій області можуть включати розробку довгострокових цілей і стратегій розвитку торгової марки відповідно до потреб цільової аудиторії та конкурентного середовища. Наступний крок передбачає створення та підтримка унікального образу торгової марки, який привертає увагу клієнтів і робить її впізнаваною на ринку обслуговування, для залучення нових клієнтів та утримання існуючих необхідно використовувати елементи маркетингу. Якість обслуговування ззабезпечує високу якість обслуговування клієнтів, що включає в себе навчання персоналу, створення стандартів обслуговування та впровадження систем контролю якості.
Посилання
Гарафонова О.І., Токовенко А.М. Інноваційна стратегія підприємства: особливі підходи до формування в сучасних умовах розвитку ресторанної сфери в Україні. Бізнесінформ. 2018. № 11. С. 327–332.
Гедройц Г.Ю. Визначення сутності поняття «стратегічне управління». Економічні науки. Економіка підприємства. 2012. № 2. С. 22–23.
Побігун С. Аналіз підходів до здійснення процесу стратегічного управління. Галицький економічний вісник. 2015. Том 48. № 1. С. 101–108.
Полінкевич О. Стратегії розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні. Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. 2020. № 4.
Сидорук С.В., Матвійчук Л.Ю., Лепкий М.І. Особливості стратегічної діагностики сфери Horeca у військовий період. Інновації та технології в сфері послуг і харчування. Випуск № 2 (8), 2023.С. 5–11.
Garafonova O. I., Tokovenko A. M. (2018) Innovative strategy of the enterprise: special approaches to formation in modern conditions of development of the restaurant industry in Ukraine. Business inform, no. 11, pp. 327–332.
Gedroyts G. Y. (2012) Defining the essence of the concept of "strategic management". Economic sciences. Business Economics, no. 2, pp. 22–23.
Pobigun S. (2015)Analysis of approaches to the implementation of the strategic management process. Galician Economic Herald, volume 48, no. 1, pp. 101–108.
Polinkevich O. (2020) Strategies for the development of the hotel and restaurant business in Ukraine. Economic magazine of Lesya Ukrainka East European National University, no. 4.
Sydoruk S. V., Matviychuk L. Yu., Lepkiy M. I. (2023) Peculiarities of strategic diagnostics of the Horeca sphere during the war period. Innovations and technologies in the field of services and food, no. 2 (8), pp. 5–11.