ВПЛИВ СТАВЛЕННЯ ДО ГРОШЕЙ НА СПОЖИВЧУ ПОВЕДІНКУ МЕНЕДЖЕРІВ
Анотація
Досліджено особистісні фактори споживчої поведінки менеджерів, як-от: економність, раціональність розподілу коштів, гнучкість у виборі товарів, купівля як отримання бажаного. Виявлено, що більшість менеджерів раціонально розподіляють кошти, є гнучкими у виборі товарів, здійснюють покупки з метою задоволення бажань, демонструють високий рівень орієнтації на думку інших. Встановлено, що на споживчу поведінку менеджерів істотно впливає ставлення до грошей та грошова поведінка, що підтверджують результати кореляційного аналізу. За результатами опитування менеджери демонструють середній рівень грошової поведінки, а саме, таких факторів, як: грошова одержимість, гроші як влада, економність, неадекватна поведінка з грошима.
Посилання
Савченко О.В., Хтей С. Методика діагностики аспектів споживацької поведінки студентів. Організаційна психологія. Економічна психологія. 2020. № 4(21). С. 96–109.
Вартанова О., Цалко Т. Споживча поведінка: ревіталізація концепції і стрижневі моделі. Економіка та суспільство. 2023. № (50). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-50-36
Пачковський Ю.Ф., Максименко А.О. Споживча поведінка українських домогосподарств: монографія. Львів: ЛНУ імені Івана Франка. 2014. 280 c.
Сімків М. Модифікований варіант методики А. Фернема «шкала грошових уявлень та поведінки» (ШГУП). Освіта регіону". 2012. № 2. URL: https://social-science.uu.edu.ua/article/829
Ларіна Я.С., Рябчик А.В. Поведінка споживачів. Навчальний посібник. URL: https://pidru4niki.com/70404/marketing/modeli_povedinki_spozhivachiv
Михєєва С. Раціональність й економічна поведінка: міждисциплінарний підхід. URL: http://neweconomist.ru/articles/politekonomiya/svetlana_miheeva_ratsionalnost_i_ekonomicheskoe_povedenie_megdis tsiplinarnyy_podhod/
Savchenko О. Consciousness and reflection in the basis of psychological theorizing. Psychology & society. 2018. № 3-4. Рp. 67–89.
Savchenko O. V., Htej S. (2020) Metodika dіagnostiki aspektіv spozhivac'koї povedіnki stu-dentіv [Methods of diagnosing aspects of consumer behavior of students]. Organіzacіjna psihologіja. Ekonomіchna psihologіja, no. 4(21), pp. 96–109. (in Ukrainian)
Vartanova O., Tsalko T. (2023) Spozhyvcha povedinka: revitalizatsiia kon-tseptsii i stryzhnevi modeli [Consumer behavior: revitalization of the concept and core models]. Ekonomika ta suspilstvo, no. (50). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-50-36 (in Ukrainian)
Pachkovskyi Yu. F., Maksymenko A. O. (2014) Spozhyvcha povedinka ukrainskykh domohospodarstv [Consumer behavior of Ukrainian households]: Monohrafiia. Lviv: LNU imeni Ivana Franka, 280 р. (in Ukrainian)
Simkiv M. (2012) Modyfikovanyi variant metodyky A. Fernema "Shkala hro-shovykh uiavlen ta povedinky" (ShHUP) [A modified version of A. Fernham's method "Money Concepts and Behavior Scale" (SHGUP)]. Ukrainskyi naukovyi zhurnal "Osvita rehionu", no. 2. URL: https://social-science.uu.edu.ua/article/829 (in Ukrainian)
Larina Ya. S., Riabchyk A. V. Povedinka spozhyvachiv [Consumer behavior]: navchalnyi posibnyk. Available at: https://pidru4niki.com/70404/marketing/modeli_povedinki_spozhivachiv
Miheeva S. Racional'nost' i jekonomicheskoe povedenie: mezhdisciplinarnyj podhod [Rationality and Economic Behavior: An Interdisciplinary Approach]. Available at: http://neweconomist.ru/articles/politekonomiya/svetlana_miheeva_ratsionalnost_i_ekonomicheskoe_povedenie_megdistsiplinarnyy_podhod/
Savchenko O. (2018) Consciousness and reflection in the basis of psychological theorizing. Psychology & society, no. 3-4, pp. 67–89.