ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ-ВИРОБНИКАХ ПЛОДОЯГІДНОЇ ПРОДУКЦІЇ

  • А.Ж. Сакун Державний вищий навчальний заклад «Херсонський державний аграрний університет» http://orcid.org/0000-0002-0910-4055
  • І.П. Пантюк Державний вищий навчальний заклад «Херсонський державний аграрний університет»
Ключові слова: маркетинг, маркетингова діяльність, плодоягідна продукція, ринкова інфраструктура, економічна ефективність, агробізнес, агромаркетинг

Анотація

В статті проаналізовано стан, тенденції, перспективи розвитку, особливості і недоліки організації маркетингової діяльності підприємств-виробників плодоягідної продукції, визначено пріоритетні напрями формування ефективної системи маркетингу. Формування ефективної системи маркетингу плодоягідної продукції повинно забезпечувати регулювання попиту і пропозиції, проводити маркетингові дослідження із вивчення кон'юнктури ринку, приймати стратегічні рішення щодо визначення пріоритетів маркетингової стратегії, впроваджувати заходи активного впливу на потреби споживачів з метою збільшення прибутків і підвищення результативності роботи підприємств галузі.

Посилання

Yermakov O.A. (2009) Rozvytok agropromyslovogo kombinuvannya sadivnyczkyx pidpryyemstv regionu. Buxgalteriya v silskomu gospodarstvi. № 15-16, p. 42-48. (in Ukrainian)

Kotler F.(1995). Osnovy marketinga : per. s angl. Biznes-kniga, 702 p.

ICC ESOMAR (2016), "The International Code of Practice ICC ESOMAR Marketing and Social Research" available at: https://www.eso_mar.org/ (Accessed 20 March 2016).

Sakun A.Zh. (2015). Suchasni marketynghovi zakhody v aghrarnomu sektori. Nauka j ekonomika, p. 64-68. (in Ukrainian)

Sakun A.Zh., Pantjuk I.P. (2017). Marketynghovi doslidzhennja v mizhnarodnomu seredovyshhi. Implementacija standartiv Jevropejsjkogho Sojuzu v aghrarnij sferi ekonomiky Ukrajiny: zb. tez dop. mizhnar. nauk.-prakt. konf., m. Kherson, 11-12 october 2017, p. 118-121. (in Ukrainian)

Salo I.A. (2013). Rozvytok rynku plodiv v Ukrajini: [monoghrafija] / I.A. Salo. K.: NNC IAE, 394 p. (in Ukrainian)

Salo I. A. (2007). Osoblyvosti funkcionuvannja vitchyznjanogho rynku plodiv v umovakh diji PVZVT z JeS. Prychornomorsjki ekonomichni studiji. № 13(1), p. 73-77. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_13(1)__17.

Statystychnyj zbirnyk «Balansy ta spozhyvannja osnovnykh produktiv kharchuvannja naselennjam Ukrajiny». URL: http://www.ukrstat.gov.ua

Ruljjev V. A. (2004) Ekonomichni problemy rozvytku sadivnyctva Ukrajiny. Kyiv: NNC IAE UAAN, 360 p. (in Ukrainian)

Переглядів статті: 402
Завантажень PDF: 257
Опубліковано
2020-06-05
Як цитувати
Сакун, А., & Пантюк, І. (2020). ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ-ВИРОБНИКАХ ПЛОДОЯГІДНОЇ ПРОДУКЦІЇ. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (1), 154-161. вилучено із http://tnv-econom.ksauniv.ks.ua/index.php/journal/article/view/20
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ