МЕНЕДЖМЕНТ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ІННОВАЦІЙНОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ПОСЛУГ

Ключові слова: імідж підприємства, інноваційний маркетинг, маркетинговий менеджмент, маркетинг послуг, соціальний маркетинг

Анотація

У статті досліджено процес менеджменту формування соціально-інноваційного іміджу підприємства сфери послуг, а саме стоматологічної клініки. Розкрито стратегічні аспекти створення та підтримки іміджу клініки, з акцентом на соціальній відповідальності, інноваціях та ефективній комунікації. Описані етапи аналізу, планування, реалізації та оцінки соціально-інноваційного іміджу демонструють важливість комплексного підходу до менеджменту сприйняттям клініки. Особлива увага приділяється викликам та стратегіям формування соціально-інноваційного іміджу під час військового стану в Україні. Запропоновано заходи щодо формування та підтримки соціально-інноваційного іміджу підприємства сфери послуг на відповідному етапі його життєвого циклу та сформовано загальний профіль іміджу підприємства за результатами впровадження запропонованих заходів.

Посилання

Raiko D., Cherepanova V. Creation of the image and brand of the enterprise on the basis of marketing as a philosophy of management. Baltic Journal of Economic Studies. 2019. Vol. 5. No. 2. P. 191–205.

Кір'ян О.І. Формування іміджу організації як джерела її стійкості та прибутковості. Інвестиції: практика та досвід. 2020. № 15-16. С. 75–80.

Леськова С.В., Пастущин С.М. Теоретичні основи формування і підтримки іміджу підприємства. Трансформаційна економіка. 2023. № 1 (01). С. 39–43.

Литвиненко К.О., Погосян К.В. Корпоративний імідж як чинник конкурентоспроможності компанії. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. 2020. Том 31 (70). № 2. С. 24–28.

Чупир О.М. Необхідність формування позитивного іміджу підприємства як інструменту внутрішнього стратегічного управління. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2019. № 65. С. 149–156.

Raiko D., Cherepanova V. (2019) Creation of the image and brand of the enterprise on the basis of marketing as a philosophy of management. Baltic Journal of Economic Studies, vol. 5, no. 2, pp. 191–205.

Kirian O. I. (2020) Formuvannia imidzhu orhanizatsii yak dzherela yii stiikosti ta prybutkovosti [Formation of the image of the organization as a source of its stability and profitability]. Investments: practice and experience, vol. 15-16, pp. 75–80.

Leskova S. V., Pastushchyn S. M. (2023). Teoretychni osnovy formuvannia i pidtrymky imidzhu pidpryiemstva [Theoretical foundations of formation and maintenance of the image of the enterprise]. Transformational economy, vol. 1 (01), pp. 39–43.

Lytvynenko K. O., Pohosian K. V. (2020) Korporatyvnyi imidzh yak chynnyk konkurentospromozhnosti kompanii [Corporate image as a factor of the company's competitiveness]. Academic notes of TNU named after V.I. Vernadskyi. Series: Economics and management, vol. 31 (70), no. 2, pp. 24–28.

Chupyr O. M. (2019) Neobkhidnist formuvannia pozytyvnoho imidzhu pidpryiemstva yak instrumentu vnutrishnoho stratehichnoho upravlinnia [The necessity of forming a positive image of the enterprise as a tool of internal strategic management]. Herald of the economy of transport and industry, no. 65, pp. 149–156.

Переглядів статті: 74
Завантажень PDF: 75
Опубліковано
2024-03-29
Як цитувати
Шумкова, О., Нечипоренко, В., & Шумкова, В. (2024). МЕНЕДЖМЕНТ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ІННОВАЦІЙНОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ПОСЛУГ. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (19), 266-273. https://doi.org/10.32782/2708-0366/2024.19.32