МЕТОДИ ТА ПІДХОДИ ДО ПСИХОЛОГІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ СТВОРЕННЯ РЕКЛАМНИХ ВІДЕОКРЕАТИВІВ
Анотація
У статті досліджено психологічний вплив, що здійснює креативна відеореклама на мозок людини в залежності від джерела надходження. Адже перегляд телепередач та інтернет-контенту мають суттєво різний вплив. Акцент зроблено на дослідженні особливостей реакцій різних частин людського мозку на креативний рекламний відеоконтент, адже ліва частина мозку обробляє деталі, що зчитує людське око, а права ‒ більш глобальні контекстуальні стимули. Доведено, що в процесі перегляду телевізійної реклами активно задіяні обидві півкулі мозку. У статті встановлено, що процес кодування довготривалої пам’яті напряму впливає на запам’ятовування рекламних відеосюжетів. Автором запропоновано комплекс методів, що сприятимуть кодуванню довготривалої пам'яті під час перегляду відеореклами: релевантність реклами, емоційна інтенсивність, емоційне спрямування та тизерність рекламного відеоконтенту. Кожен з методів розглянуто на прикладах рекламних кампаній, реалізованих командою Screenlife в різні роки. Встановлено, що телевізійна реклама позитивно впливає на залученість аудиторії в інтернеті, рекомендовано після розповсюдження рекламної кампанії на телебаченні, переносити її на онлайн-ресурси, що сприятиме збільшенню залученості аудиторії, а також призведе до кращого запам’ятовування бренду рекламодавця, особливо коли об’єкт реклами знаходиться на перших етапах життєвого циклу. У статті формовано спільні вимоги до телевізійного та онлайн рекламного відеоконтенту з огляду на психологічний аспект його сприйняття потенційним споживачем.
Посилання
Створення ефективних рекламних креативів. Mynizhyn. URL: http://surl.li/hnohx
Григорова З.В. Сучасні тенденції розвитку рекламного ринку України. Економіка та суспільство. 2021. № 24. C. 6. URL: http://surl.li/gpyzr
Білоскурський О. Телевізійна реклама – ринок перших. 2022. URL: http://surl.li/gpzad
Як зрозуміти, який креатив спрацює краще? Тестувати. Newage. URL: http://surl.li/hnoix
How creativity in TV advertising impacts the brain. Thinkbox. 2010. URL: http://surl.li/hnojy
Wu, L., Danko, Y., Chen, F., Yao, X., & Zhang, F. (2022). Mapping the literature of integrated marketing communications: A scientometric analysis using CiteSpace. Innovative Marketing, 18(1), 152–167.
Stvorennia efektyvnykh reklamnykh kreatyviv. Mynizhyn. Available at: http://surl.li/hnohx
Hryhorova Z.V. Suchasni tendentsii rozvytku reklamnoho rynku Ukrainy. Ekonomika ta suspilstvo. 2021. № 24. C. 6. URL: http://surl.li/gpyzr
Biloskurskyi O. Televiziina reklama – rynok pershykh. 2022. Available at: http://surl.li/gpzad
Iak zrozumity, yakyi kreatyv spratsiuie krashche? Testuvaty. Newage. Available at: http://surl.li/hnoix
How creativity in TV advertising impacts the brain. Thinkbox. 2010. Available at: http://surl.li/hnojy
Wu, L., Danko, Y., Chen, F., Yao, X., & Zhang, F. (2022). Mapping the literature of integrated marketing communications: A scientometric analysis using CiteSpace. Innovative Marketing, 18(1), 152–167.