ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ ДЕВЕЛОПЕРСЬКИХ ПРОЄКТІВ

  • П.А. Фісуненко ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» Українського державного університету науки і технологій https://orcid.org/0000-0002-1339-5860
  • А.А. Анферов ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» Українського державного університету науки і технологій
Ключові слова: девелопмент, девелоперський проєкт, маркетинг, маркетинговий інструмент, інновація

Анотація

Стаття присвячена дослідженню інноваційних маркетингових інструментів та перспектив їх застосування для девелоперських проєктів. Встановлено, що саме девелопмент дозволяє забезпечити комплексний підхід до управління проєктами в сфері нерухомості, а отже є надзвичайно актуальним в сучасних умовах. Доведено, що успішна реалізація девелоперського проєкту залежить від ефективності обраної маркетингової стратегії на всіх етапах його розробки та втілення в життя. Розглянуто інновації в маркетинговій діяльності та інноваційні маркетингові інструменти, перспективи їхнього застосування в девелоперській діяльності. З використанням методів аналізу та синтезу, систематизації, логічного узагальнення, висвітлено значущість інноваційних маркетингових інструментів для девелоперських проектів в сучасних умовах з точки зору їх змістовної та функціональної наповнюваності.

Посилання

Білоброва Т. О. Девелопмент на ринку нерухомості України. Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. 2008. № 4 (31). С. 54–59. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/300237912.pdf (дата звернення: 24.12.2024)

Гальцова О. Л., Селезньова О. В., Мельник Н. В. Роль девелоперських компаній на ринку нерухомості України. Приазовський економічний вісник. 2023. Випуск 3(35). C. 9–14. URL: http://pev.kpu.zp.ua/journals/2023/3_35_ukr/4.pdf (дата звернення: 24.12.2024)

Кіщенко Т. Є., Гусарова Л. В., Боліла Н. В. Девелопмент – методологія втілення проєктів інвестування будівництва. Ефективна економіка. 2018. № 6. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6407 (дата звернення: 24.12.2024)

Рашковський О. А. Особливості регулювання девелопментської діяльності в Україні. Інвестиції: практика та досвід. 2016. № 4. С. 112–114. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2016_4_27 (дата звернення: 24.12.2024)

Буга Н. Ю., Пелехацький Д. О. Перспективи використання інноваційних технологій в маркетинговій діяльності. Економіка та суспільство. 2022. Вип. 42. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-42-36 (дата звернення: 24.12.2024)

Волкович А. Р., Яцишина Л. К. Інноваційні технології в системі маркетингових комунікацій. Ефективна економіка. 2014. № 3. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2839 (дата звернення: 24.12.2024)

Ілляшенко С. М., Рудь М. П. Особливості класифікації маркетингових інновацій. Вісник ХДУ. Серія Економічні науки. 2018. Т. 3. № 30. С. 114–120. URL: https://ej.journal.kspu.edu/index.php/ej/article/view/329/326 (дата звернення: 24.12.2024)

Лепа Р. М., Солоха Д. В., Коверга С. В. Маркетинг та менеджмент: методи, моделі та інструменти: монографія. Донецьк : ТОВ «Східний видавничий дім», 2012. 250 с.

Мотузка О. М., Горобець О. О. Використання інструментів маркетингу в управлінні програмами та проєктами в системі проєктного менеджменту. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: Економічні науки. 2023. № 3. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-3-8652 (дата звернення: 24.12.2024)

Семенюк С. Розвиток інноваційного маркетингу на ринку освітніх послуг. Галицький економічний вісник. 2012. №6 (39). С. 151–158.

Холодний Г. О. Сучасні особливості та протиріччя інноваційного маркетингу. Проблеми економіки. 2023. № 2 (56). С. 190–197. URL: https://www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2023-2_0-pages-190_197.pdf (дата звернення: 24.12.2024)

Ярош-Дмитренко Л. О. Роль маркетингового менеджменту в забезпеченні ефективного управління проєктами. Економіка та суспільство. 2022. Вип. 36. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-36-23 (дата звернення: 24.12.2024)

Bilobrova T. O. (2008) Development na rynku nerukhomosti Ukrainy [Development in the real estate market of Ukraine]. Naukovyi visnyk Poltavskoho universytetu spozhyvchoi kooperatsii Ukrainy – Scientific Bulletin of the Poltava University of Consumer Cooperation of Ukraine, vol. 4 (31), pp. 54–59. Available at: https://core.ac.uk/download/pdf/300237912.pdf (accessed December 24, 2024)

Haltsova O. L., Seleznova O. V., Melnyk N. V. (2023) Rol developerskykh kompanii na rynku nerukhomosti Ukrainy [The role of development companies in the real estate market of Ukraine]. Pryazovskyi ekonomichnyi visnyk – Pryazovsky Economic Bulletin, vol. 3(35), pp. 9–14. Available at: http://pev.kpu.zp.ua/journals/2023/3_35_ukr/4.pdf (accessed December 24, 2024)

Kishchenko T. Ye., Husarova L. V., Bolila N. V. (2018) Development – metodolohiia vtilennia proektiv investuvannia budivnytstva [Development is a methodology for implementing construction investment projects]. Efektyvna ekonomika – Efficient economy, vol. 6. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6407 (data zvernennia: 24.12.2024)

Rashkovskyi O. A. (2016) Osoblyvosti rehuliuvannia developmentskoi diialnosti v Ukraini [Peculiarities of regulation of development activities in Ukraine]. Investytsii: praktyka ta dosvid – Investments: practice and experience, vol.4, pp. 112–114. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2016_4_27 (accessed December 24, 2024)

Buha N. Iu., Pelekhatskyi D. O. (2022) Perspektyvy vykorystannia innovatsiinykh tekhnolohii v marketynhovii diialnosti [Prospects for the use of innovative technologies in marketing activities]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, vol. 42. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-42-36 (accessed December 24, 2024)

Volkovych A.R., Yatsyshyna L.K. (2014) Innovatsiini tekhnolohii v systemi marketynhovykh komunikatsii [Innovative technologies in the marketing communications system]. Efektyvna ekonomika – Efficient economy, vol. 3. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2839 (accessed December 24, 2024)

Illiashenko S. M., Rud M. P. (2018) Osoblyvosti klasyfikatsii marketynhovykh innovatsii [Features of the classification of marketing innovations]. Visnyk KhDU. Seriia Ekonomichni nauky – KSU Bulletin. Economic sciences series, vol. 3, no. 30, pp. 114–120. Available at: https://ej.journal.kspu.edu/index.php/ej/article/view/329/326 (accessed December 24, 2024)

Lepa R. M., Solokha D. V., Koverha S. V. (2012) Marketynh ta menedzhment: metody, modeli ta instrumenty: monohrafiia [Marketing and management: methods, models and tools: monograph]. Donetsk: TOV «Skhidnyi vydavnychyi dim». (in Ukrainian)

Motuzka O. M., Horobets O. O. (2023) Vykorystannia instrumentiv marketynhu v upravlinni prohramamy ta proiektamy v systemi proiektnoho menedzhmentu [The use of marketing tools in the management of programs and projects in the project management system]. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal «Internauka». Seriia: Ekonomichni nauky – International scientific journal "Internauka". Series: Economic Sciences, vol. 3. Available at: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-3-8652 (accessed December 24, 2024)

Semeniuk S. (2012) Rozvytok innovatsiinoho marketynhu na rynku osvitnikh posluh [Development of innovative marketing in the market of educational services]. Halytskyi ekonomichnyi visnyk – Galician Economic Herald, vol. 6 (39), pp. 151–158.

Kholodnyi H.O. (2023) Suchasni osoblyvosti ta protyrichchia innovatsiinoho marketynhu [Modern features and contradictions of innovative marketing]. Problemy ekonomiky – Problems of the economy, vol. 2 (56), pp. 190–197. Available at: https://www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2023-2_0-pages-190_197.pdf (accessed December 24, 2024)

Iarosh-Dmytrenko L. O. (2022) Rol marketynhovoho menedzhmentu v zabezpechenni efektyvnoho upravlinnia proektamy [The role of marketing management in ensuring effective project management]. Ekonomika ta suspilstvo Economy and society, vol. 36. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-36-23 (accessed December 24, 2024)

Переглядів статті: 3
Завантажень PDF: 1
Опубліковано
2025-04-30
Як цитувати
Фісуненко, П., & Анферов, А. (2025). ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ ДЕВЕЛОПЕРСЬКИХ ПРОЄКТІВ. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (23), 228-234. https://doi.org/10.32782/2708-0366/2025.23.27