ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ МІСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ

  • С.С. Пороскун Сумський національний аграрний університет
Ключові слова: зарубіжний досвід, маркетингова концепція, міські території

Анотація

Вивчення та впровадження зарубіжного досвіду дозволить обґрунтувати доцільність та актуальність процесу розвитку міських територій та адаптувати їх до умов України з урахуванням її природно-географічних, культурних, історичних та соціально-економічних особливостей. Застосування іноземного досвіду з питань територіального маркетингу є важливим і необхідним аспектом у розвитку регіонів нашої країни: від організації маркетингової концепції розвитку міст до вирішення питань економічної ефективності держави в цілому. Основними функціями концепції розвитку міських територій є процеси ринкового аналізу, просування та підтримки продукції, визначення цін, дистрибуції, а також комунікація зі споживачами. Сучасними та ефективними інструментами, які вже стали основними для просування продукції і послуг, виступають контент-маркетинг і маркетинг у соціальних мережах. Вони здобули велику популярність за останнє десятиліття завдяки цифровізації суспільства.

Посилання

Буднікевич І. М. Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика: монографія. Чернівці : Чернівецький національний університет, 2012. 645 с.

Калінін О. В. Стимулювання розвитку маркетингової діяльності підприємств України. Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності: Збірник наукових праць. Маріуполь : ДВНЗ «ПДТУ», 2017. Вип. 15. С. 54–58.

Князєва Т. В., Колбушкін Ю. П., Петровська С. В., Смерічевський С. Ф., Сібрук В. Л. Міжнародний маркетинг : навчальний посібник / Т.В. Князєва, Міністерство освіти і науки України, Національний авіаційний університет. Київ : НАУ, 2019. 162 с.

Романова Л. В. Методологічні засади формування маркетингу територій: Всеукраїнська науково-практична конференція за міжнародною участю «Сучасні тенденції та суперечності розвитку світової економіки та бізнесу» : збірник матеріалів конференції, м. Київ, 25 січня 2022 р. / ред. кол.: Семенець-Орлова І. А., Каліна І. І., Мазур Ю. В. та ін. Київ : Міжрегіональна Академія управління персоналом, 2022. 332 с. С. 40–46.

Experience Institute. Event Management. URL: https://expinstitute.com/about (дата звернення: 11.08.2024).

Budnikevich I. М. (2012) Munitsypalʹnyy marketynh: teoriya, metodolohiya, praktyka: monohrafiya [Municipal marketing: theory, methodology, practice: monograph]. Chernivtsi: Chernivetsʹkyy natsionalʹnyy universytet. рр. 645. (in Ukrainian)

Kalinin O. V. (2017) Stymulyuvannya rozvytku marketynhovoyi diyalʹnosti pidpryyemstv Ukrayiny [Stimulating the development of marketing activities of Ukrainian enterprises]. Teoretychni i praktychni aspekty ekonomiky ta intelektualʹnoyi vlasnosti: Zbirnyk naukovykh pratsʹ. Mariupolʹ: DVNZ «PDTU». Vol. 15, рр. 54–58. (in Ukrainian)

Kniazieva T. V., Kolbushkin Yu. P., Petrovska S. V., Smerichevskyi S. F., Sibruk V. L. (2019) Mizhnarodnyi marketynh : navchalnyi posibnyk [International marketing: a study guide]. Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy, Natsionalnyi aviatsiinyi universytet. Kyiv : NAU, р. 162. (in Ukrainian)

Romanova L. V. (January 25, 2022) Metodolohichni zasady formuvannia marketynhu terytorii [Methodological principles of the formation of marketing territories]: Vseukrainska naukovo-praktychna konferentsiia za mizhnarodnoiu uchastiu "Suchasni tendentsii ta superechnosti rozvytku svitovoi ekonomiky ta biznesu": zbirnyk materialiv konferentsii / red. kol.: Semenets-Orlova I. A., Kalina I. I., Mazur Yu. V. ta in. Kyiv: Mizhrehionalna Akademiia upravlinnia personalom, рp. 40–46. (in Ukrainian)

Experience Institute. Event Management. Available at: https://expinstitute.com/about (accessed August 11, 2024).

Переглядів статті: 11
Завантажень PDF: 5
Опубліковано
2024-10-29
Як цитувати
Пороскун, С. (2024). ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ МІСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (21), 142-148. https://doi.org/10.32782/2708-0366/2024.21.15