ЗМІСТ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ: ОСОБЛИВОСТІ ТА СПОСОБИ ЗДІЙСНЕННЯ

Ключові слова: інновації, інноваційна діяльність, індустрія гостинності, чинники інтенсивності інноваційної діяльності, особливості здійснення інноваційної діяльності, новатори, імоватори

Анотація

У статті наведено визначення терміну інноваційна діяльність в індустрії гостинності, а також визначено мету інноваційної діяльності. Також у роботі детально розглянуто чинники ступеню інтенсивності інноваційної діяльності, здійснюваної закладами індустрії гостинності, які умовно розділяють на дві групи: фактори зовнішнього та внутрішнього середовища. У статті виділено низку особливостей інноваційної діяльності в індустрії гостинності. Також у даній роботі розглянуто та проаналізовано такі напрями здійснення інноваційної діяльності, як створення та запозичення інновацій, а також виділено кілька видів імітації інновацій; а саме чиста імітація та творча імітація. У статті визначено потенціал ринкового успіху чистих інновацій, коли новатор отримує високі прибутки, а також розглянуто своєрідну плату за успіх, а саме високі витрати та ризик.

Посилання

Антоненко І.Я., Мельник І.Л. Сервісні інновації як інструмент ефективного менеджменту туристичних підприємств. Вісник ДІТБ. Серія: Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. 2013. № 17. С. 39–45.

Голод А.П. Інноваційні фактори модернізації індустрії гостинності регіону. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф (5 жовтня 2018 р). Луцьк : ІВВ Луцького НТУ. 2018. С. 91–92.

Джинджоян В.В., Тесленко Т.В., Горб К.М. Інноваційні технології в туризмі та гостинності: навчальний посібник. Київ : Видавництво «Каравела», 2022. 340 с.

Лохман Н.В. Розвиток індустрії гостинності: сучасний погляд: монографія. Кривий ріг : ДонНУЕТ, 2021. 170 с.

Несторишен І., Прокопець Я. Економіка індустрії гостинності в сучасних умовах: міжнародні та вітчизняні тренди. Innovations and Technologies in the Service Sphere and Food Industry. 2023. №2 (8). С. 20–26.

Терещук Н.В. Інноваційні технології в індустрії гостинності. Економіка природокористування та охорони навколишнього середовища. 2022. Випуск 69. С. 155–162.

Antonenko I. Ya., Melnyk I. L. (2013) Servisni innovatsii yak instrument efektyvnoho menedzhmentu turystychnykh pidpryiemstv [Service innovations as a tool of effective management of tourist enterprises]. Visnyk DITB. Seriia: Ekonomika, orhanizatsiia ta upravlinnia pidpryiemstvamy turystychnoi industrii ta turystychnoi haluzi v tsilomu, no. 17, pp. 39–45.

Holod A. P. (October 5, 2018) Innovatsiini faktory modernizatsii industrii hostynnosti rehionu [Innovative factors of modernization of the hospitality industry of the region]. Marketynh v umovakh rozvytku tsyfrovykh tekhnolohii: materialy Vseukr. nauk.-prakt. internet-konf. Lutsk: IVV Lutskoho NTU, pp. 91–92.

Dzhyndzhoian V. V., Teslenko T. V., Horb K. M. (2022) Innovatsiini tekhnolohii v turyzmi ta hostynnosti: navchalnyi posibnyk [Innovative technologies in tourism and hospitality]. Kyiv: Vydavnytstvo «Karavela», 340 p.

Lokhman N. V. (2021) Rozvytok industriji ghostynnosti: suchasnyj poghljad: monoghrafija [Development of the hospitality industry: a modern view]. Kryvyj Righ: DonNUET, 170 p.

Nestoryshen I., Prokopets Ya. (2023) Ekonomika industrii hostynnosti v suchasnykh umovakh: mizhnarodni ta vitchyzniani trendy [Economics of the hospitality industry in modern conditions: international and domestic trends]. Innovations and Technologies in the Service Sphere and Food Industry, no. 8, pp. 20–26.

Tereshchuk N. V. (2022) Innovatsiini tekhnolohii v industrii hostynnosti [Innovative technologies in the hospitality industry]. Ekonomika pryrodokorystuvannia ta okhorony navkolyshnoho seredovyshcha, is. 69, pp. 155–162.

Переглядів статті: 59
Завантажень PDF: 37
Опубліковано
2024-03-29
Як цитувати
Коваленко, О., & Єпик, Л. (2024). ЗМІСТ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ: ОСОБЛИВОСТІ ТА СПОСОБИ ЗДІЙСНЕННЯ. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (19), 306-311. https://doi.org/10.32782/2708-0366/2024.19.36