КОМУНІКАЦІЙНИЙ ВЕКТОР НАЛАГОДЖЕНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ

Ключові слова: комунікація, інформація, інформаційні процеси, вектор, підприємство, ефективність

Анотація

У статті розглянуто вплив інформаційних процесів на ефективність управління підприємством та розкрито комунікаційний вектор досягнення позитивних результатів інформації, яка надається працівникам підприємства. Наголошено, що без новітніх технологій неможливо поліпшити ефективність роботи на підприємстві. Представлено види інформаційних зв’язків із працівниками для ефективної роботи підприємства, завдяки чому закладається успішний комунікаційний потенціал на підприємстві. Досліджено переваги підприємства, що використовують у своїй діяльності новітні інформаційні технології. Описано основні вектори налагоджених інформаційних процесів для ефективного управління підприємством, що забезпечують продуктивність управлінських відносин та вихід на глобалізаційний комунікаційний простір.

Посилання

Betteke Van Ruler. Communication Theory: An Underrated Pillar on Which Strategic Communication Rests. International Journal of Strategic Communication. 2018. Vol. 12. URL: https://doi.org/10.1080/155318X.2018.1452240.

Броннікова Л.В. Комунікація в сучасній науці: нові засоби для виробництва знання. Наукові праці Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу «Києво-Могилянська академія». Серія «Філософія». 2015. Т. 257. Вип. 245. С. 38–42.

Бухтатий О. Україна медійна: на порозі інформаційної революції. Київ : Видавець Панасенко, 2015. 208 с.

Войнаренко С.М. Ключові фактори успіху в комунікаційній політиці підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2017. № 6. Т. 1. С. 231–233.

Кириченко С.О., Цвях П.В. Проблеми формування комунікацій на підприємстві. Агросвіт. 2020. № 12. С. 79–86.

Проблеми формування сучасної інформаційно-комунікаційної сфери держави. URL: https://lexinform.com.ua/dumka-eksperta/problemy-formuvannya-suchasnoyi-informatsijno-komunikatsijnoyi-sfery-derzhavy/ (дата звернення: 07.12.2021).

Прус Л.Р. Комунікаційний менеджмент. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2018. № 1. С. 38–41.

Сагер Л.Ю. Аналіз теоретичних основ внутрішніх комунікацій як необхідної умови ефективного управління підприємством. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. № 1. С. 128–136.

Сазонець О.М., Качан О.І. Тенденції розвитку інформаційного бізнесу в країнах світу. Інвестиції: практика та досвід. 2017. № 16. С. 10–14.

Туріянська М.М. Комунікації в системі управління знаннями. Вісник економічної науки України. 2011. № 2. С. 194–196.

Шергіна Л.А. Інформаційний вектор системи управління корпорацією в умовах світових змін. Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», м. Київ, 12–13 жовтня 2020 р. Киїів, 2020. С. 84–85.

Betteke Van Ruler (2018) Communication Theory: An Underrated Pillar on Which Strategic Communication Rests. International Journal of Strategic Communication, vol. 12. URL: https://doi.org/10.1080/155318X.2018.1452240.

Bronnikova L.V. (2015) Komunikatsiya v suchasniy nautsi: novi zasoby dlya vyrobnytstva znannya [Communication in modern science: new tools for the production of knowledge]. Scientific works of the Petro Mohyla Black Sea State University of the Kyiv-Mohyla Academy complex. Series: Philosoph, vol. 257, rel. 245, pp. 38-42.

Buchtatyi O. (2015) Ukrayina mediyna: na porozi informatsiynoyi revolyutsiyi [Media Ukraine: on the threshold of the information revolution]. Kyiv: SVS Panasenko, р. 208 (in Ukrainian).

Vojnarenko, S.M. (2017) Klyuchovi faktory uspikhu v komunikatsiyniy politytsi pidpryyemstv [Key success factors in the communication policy of enterprises]. Visnyk Khmel'nyts'koho natsional'noho universytetu. Ekonomichni nauky, no. 6, vol. 1, pp. 231-233.

Kyrychenko S., Tsviakh P. (2020) Problemy formuvannya komunikatsiy na pidpryyemstvi [Problems of forming communications at enterprise]. Agrosvit, no. 12, pp. 79-86.

Problemy formuvannya suchasnoyi informatsiyno-komunikatsiynoyi sfery derzhavy [Problems of formation of the modern information and communication sphere of the state]. Available at: URL: https://lexinform.com.ua/dumka-eksperta/problemy-formuvannya-suchasnoyi-informatsijno-komunikatsijnoyi-sfery-derzhavy/ (accessed 07 December 2021).

Prus L.R. (2018) Komunikatsiynyy menedzhment [Communication management]. Visnyk Khmel'nyts'koho natsional'noho universytetu. Ekonomichni nauky, no. 1, pp. 38-41.

Saher L.Yu. (2011) Analiz teoretychnykh osnov vnutrishnikh komunikatsiy yak neobkhidnoyi umovy efektyvnoho upravlinnya pidpryyemstvom [Analysis of the theoretical foundations of internal communications as a necessary condition for effective enterprise management]. Marketynh i menedzhment innovatsij, no. 1, pp. 128-136.

Sazonetsʹ O.M., Kachan O.I. (2017) Tendentsiyi rozvytku informatsiynoho biznesu v krayinakh svitu [Trends in the development of information business in the world]. Naukovyy zhurnal «Investytsiyi: praktyka ta dosvid», no. 16, рр. 10-14.

Turiyansʹka M.M. (2011) Komunikacii' v systemi upravlinnja znannjamy [Communications are in control system by knowledge]. Visnyk ekonomichnoi' nauky Ukrai'ny, no. 2, рр. 194-196.

Sherhina L.A. (2020) Informatsiynyy vektor systemy upravlinnya korporatsiyeyu v umovakh svitovykh zmin [Information vector of corporate governance in global change]. Business economics: theory and practice: coll. materials VIII International. scientific-practical conf. SHEI Kyiv. nat. econ. Univ. Vadym Hetman: Kyiv, pp. 84–85 (in Ukrainian).

Переглядів статті: 136
Завантажень PDF: 114
Опубліковано
2021-12-30
Як цитувати
Маковецька, І. (2021). КОМУНІКАЦІЙНИЙ ВЕКТОР НАЛАГОДЖЕНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (10), 64-69. https://doi.org/10.32851/2708-0366/2021.10.9
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ