ЗАСТОСУВАННЯ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ
Анотація
У статті графічний дизайн розглядається як важлива складова частина цифрового маркетингу, що сприяє розвитку туристичного бізнесу. Туристичний бізнес в Україні та світі зазнає реорганізації за рахунок цифровізації економічного суспільства. Своєю чергою, маркетологи туристичної індустрії змушені шукати нові способи збільшення попиту на туристичні продукти окремих компаній, саме тому постає потреба у використанні цифрового маркетингу, зокрема таких його методів, як: SEO-оптимізація, SMО-оптимізація, SMM-медіамаркетинг, еmail-маркетинг, контекстна реклама, SEМ, мобільний маркетинг та ремаркетинг. Оскільки кожен із цих методів не може бути реалізований без застосування графічного дизайну, а цифрова диференціація конкурентів на туристичному ринку широко використовується сьогодні, дослідження цього складника є актуальним.
Посилання
Hofacker C.F. DigitalMarketing: communicating, sellingandconnecting. Massachusetts. Edward Elgar Publishing, Inc., 2018. 224 р.
Голда Н.М. Реклама у туристичному бізнесі. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки : матеріали ІІІ міжнар.наук.-практ. конф., м. Тернопіль, 25 квітня 2013 р. Тернопіль, 2013. С. 118–120.
Ковальчук С.В., Лазебник М.Р. Ринок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції ринку. Маркетинг в Україні. 2016. № 3. С. 18–33.
Криховецький І.З. Методичні аспекти маркетингових досліджень у туризмі. Агросвіт. 2011. № 4. С. 54–60.
Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя : монографія / М.А. Окландер, Т.О. Окландер, О.І. Яшкіна та ін. ; за ред. М.А. Окландера. Одеса : Астропринт, 2017. 292 с.
Папирян Г. А. Международные экономические отношения: маркетинг в туризме : учебно-методическое пособие. Санкт-Петербург : СПбГУ, 2017. 512 c.
Савицька Н.Л. Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С. Маркетинг і цифрові технології. 2017. № 1. С. 20–33.
Hofacker C.F. DigitalMarketing: communicating, sellingandconnecting. Massachusetts.EdwardElgarPublishing, Inc., 2018. 224 р.
Holda N.M. (2013)Reklama u turystychnomubiznesi[Advertising in the tourism business]. Proceedings of theTeoretychnitaprykladniaspektyrozvytkuekonomiky: materialy III mizhnar. nauk.-prakt. konf.(Ukrainian,Ternopil, April 25, 2013), Ternopil, pp. 118-120.
Kovalchuk S.V., Lazebnyk M.R. (2016) RynokmarketynhovykhkomunikatsiiUkrainy: ohliadtatendentsiirynku[MarketingcommunicationsmarketofUkraine: reviewandmarkettrends].Marketing in Ukraine, vol. 4, pp. 18-33.
Krykhovetskyi I.Z. (2011) Metodychniaspektymarketynhovykhdoslidzhen u turyzmi [Methodical aspects of marketing research in tourism]. Agrosvit, vol. 4, pp. 54-60.
Oklander M.A., Oklander T.O.,Yashkina O.I., etc (2017) Tsyfrovyimarketynh – modelmarketynhuХХІstorichchia[Digital marketing is a 21st century marketing model].Odessa: Astroprint. (in Ukrainian).
Papyrian H.A. (2017) Mizhnarodniekonomichnividnosyny: marketynh u turyzmi[International economic relations: marketing in tourism]. St. Petersburg: SPbSU. (in Russian).
Savytska N.L. (2017)Marketynh u sotsialnykhmerezhakh: stratehii ta instrumentynarynku B2C[International Marketing: Strategies and Tools in the B2C Market].Marketing and digital technologies, vol. 1, pp. 20-33.