ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА ЕКОНОМІЧНИЙ СТАН АГРАРНОГО РИНКУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ

Ключові слова: ринок, аграрний сектор, маркетинг, економіка, збут, експорт

Анотація

У статті акцентовано увагу на ключових проблемах сьогодення аграрного ринку України. Проаналізовано причини та проконстатовано тенденції динаміки та можливі шляхи виходу із даної ситуації. Використовуються економічні, маркетингові, статистичні та практичні дані. Доводиться, що тенденції розвитку аграрного ринку України в умовах воєнного стану сьогодні здійснюють впевнені кроки щодо своєї нормалізації та розвитку. В контексті даної статті ми намагатимемось визначити сталі тенденції які свідчитимуть про впевнені кроки на шляху до успіху у аграрній сфері в умовах воєнного конфлікту. Враховано ряд соціальних та економічних факторів які у свою чергу паралельно із політичною ситуацію в країні роблять не менший по своїй значимості вплив на економічний показник розвитку аграрного сектору України. Досліджуються тенденція взаємодії між собою усіх показників аграрної сфери, що в підсумку формує загальну картину економічної ситуації.

Посилання

Бєлкін І.В., Логоша Р.В., Трапаідзе С.М. Проблеми стратегічного планування на підприємствах України та можливі шляхи їх подолання. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка. 2022. Вип. 13. С. 72–77.

Бєлкін І.В. Особливості вірусного маркетингу, бенчмаркінгу та соціально відповідального маркетингу як перспективних напрямків на ринку. Економіка та суспільство. 2022. Випуск 37. С. 195–202.

Данько Ю.І., Слюсарева Л.В. Механізми підвищення конкурентоспроможності та якості продукції підприємств аграрного сектору економіки. Український журнал прикладної економіки. 2020. Том 5. № 1. С. 379–387.

Логоша Р.В., Кричковський В.Ю., Бєлкін І.В. Маркетингові стратегії розвитку підприємств овочепродуктового підкомплесу. Економіка та суспільство. 2022. Вип. 42. URL: https://agromage.com/stat_id.php?id=410

Bielkin I. V., Lohosha R. V., Trapaidze S. M. (2022) Problemy stratehichnoho planuvannia na pidpryiemstvakh Ukrainy ta mozhlyvi shliakhy yikh podolannia [Strategic planning problems at Ukrainian enterprises and possible ways to overcome them]. Tavriiskyi naukovyi visnyk. Seriia: Ekonomika, is. 13, pp. 72–77.

Bielkin I. V. (2022) Osoblyvosti virusnoho marketynhu, benchmarkinhu ta sotsialno vidpovidalnoho marketynhu yak perspektyvnykh napriamkiv na rynku [Peculiarities of viral marketing, benchmarking and socially responsible marketing as promising trends in the market]. Ekonomika ta suspilstvo, issue 37, pp. 195–202.

Danko Yu. I., Sliusareva L. V. (2022) Mekhanizmy pidvyshchennia konkurentospromozhnosti ta yakosti produktsii pidpryiemstv ahrarnoho sektoru ekonomiky [Mechanisms of increasing competitiveness and product quality of enterprises in the agrarian sector of the economy]. Ukrainskyi zhurnal prykladnoi ekonomiky, vol. 5, no. 1, pp. 379–387.

Lohosha R. V., Krychkovskyi V. Iu., Bielkin I. V. (2022) Marketynhovi stratehii rozvytku pidpryiemstv ovocheproduktovoho pidkomplesu [Marketing strategies for the development of vegetable subcomplex enterprises]. Ekonomika ta suspilstvo, is. 42. Available at: https://agromage.com/stat_id.php?id=410

Переглядів статті: 64
Завантажень PDF: 74
Опубліковано
2023-10-13
Як цитувати
Бєлкін, І. (2023). ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА ЕКОНОМІЧНИЙ СТАН АГРАРНОГО РИНКУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (17), 39-43. https://doi.org/10.32782/2708-0366/2023.17.5
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ