СУЧАСНІ НАПРЯМИ ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ КАНАЛІВ МАРКЕТИНГУ В ЛОГІСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Ключові слова: цифрові канали маркетингу, екосистема маркетингу, ринок транспортно-логістичних послуг, конкурентоздатність, маркетингове середовище

Анотація

У статті позначено проблеми в галузі цифрового маркетингу, які дають змогу подолати екосистемний підхід. Проаналізовано сучасний транспортно-логістичний ринок та виділено типи гравців на ньому. Метою статті є визначення проблем та можливостей формування цифрової екосистеми маркетингу транспортно-логістичної компанії. Мета визначила вирішення таких завдань: виявлення проблеми створення маркетингової екосистеми компанії, що функціонує в умовах цифрової економіки; аналіз тенденцій розвитку транспортно-логістичного ринку; виявлення факторів, що впливають на вибір маркетингових стратегій та інструментів їх реалізації, обумовлених внутрішнім та зовнішнім середовищем компаній.

Посилання

Гриценко С.І. Цифровий маркетинг – нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації. Вісник економічної науки України. 2016. № 1 (30). С. 29–31.

Литовченко І.Л., Пилипчук В.П. Інтернет-маркетинг: навчальний посібник. Київ : Центр учбової літератури. 2008. 184 с.

Окландер М.А., Окландер Т.О., Яшкіна О.І. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя: монографія. Одеса, 2017. 292 с.

Олифіренко Ю., Повна С., Біланенко О. Цифровий маркетинг і логістика в адаптивному управлінні інноваційним розвитком підприємства. Науковий вісник Полісся. 2023. № (2 (25). С. 240–250. DOI: https://doi.org/10.25140/2410-9576-2022-2(25)-240-250

Скіцько В.І. Логістика в Індустрії 4.0. Економіка та держава. 2016. № 4. С. 28−33. URL: http://www.economy.in.ua/?op=1&z=3494&i=4

Kartajaya H., Kotler Ph., & Setiawan I. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital. New York: John Wiley & Sons, 2016.

Hrytsenko S. I. (2016) Tsyfrovyi marketynh – nova paradyhma rozvytku osvitnikh klasteriv v umovakh hlobalizatsii [Digital marketing – a new paradigm of development of educational clusters in the conditions of globalization]. Visnyk ekonomichnoi nauky Ukrainy - Bulletin of Economic Science of Ukraine, no. 1(30), pp. 29–31.

Lytovchenko I. L., Pylypchuk V. P. (2008) Internet-marketynh [Internet-Marketing]: navchalnyi posibnyk. Kyiv: Center of Educational Literature. (in Ukrainian)

Oklander M. A., Oklander T. O., Yashkina O. I. (2017) Tsyfrovyi marketynh – model marketynhu ХХI storichchia: monohrafiia [Digital marketing - the marketing model of the 21st century: monograph]. Odesa. (in Ukrainian)

Olifyrenko Yu., Povna S., Bilanenko O. (2023) Tsyfrovyi marketynh i lohistyka v adaptyvnomu upravlinni innovatsiinym rozvytkom pidpryiemstva [Digital marketing and logistics in adaptive management of innovative enterprise development]. Naukovyi visnyk Polissia - Polissya scientific bulletin, no. (2 (25), pp. 240–250. DOI: https://doi.org/10.25140/2410-9576-2022-2(25)-240-250

Skitsko V. I. (2016) Logistika v industrii 4.0. [Logistics in Industry 4.0]. Ekonomika ta derzhava - Economy and the state, no 4, pp. 28−33. Available at: http://www.economy.in.ua/?op=1&z=3494&i=4

Kartajaya H., Kotler Ph. & Setiawan I. (2016) Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital. New York: John Wiley & Sons.

Переглядів статті: 68
Завантажень PDF: 57
Опубліковано
2024-03-29
Як цитувати
Сакун, Г., Станкевич, І., & Сакун, О. (2024). СУЧАСНІ НАПРЯМИ ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ КАНАЛІВ МАРКЕТИНГУ В ЛОГІСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (19), 259-265. https://doi.org/10.32782/2708-0366/2024.19.31