ОПТИМІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЇ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ МЕТОДАМИ МАШИННОГО НАВЧАННЯ

Ключові слова: великі дані, комунікації, машинне навчання, маркетинг соціальних мереж, статистичний розподіл, цифровізація, цільова аудиторія

Анотація

У статті було досліджено особливості використання методів машинного навчання при реалізації маркетингових стратегій у соціальних мережах. Встановлено істотний вплив науково-технічного прогресу на інтенсифікацію процесів діджиталізації та активізацію залучення компаніями передових підходів з метою отримання конкурентних переваг. Розкрито особливості взаємодії між компаніями та клієнтами у соціальних мережах. Встановлено особливості накопичення великих обсягів інформації у цифровому середовищі завдяки використанню хмарних сервісів. Доведено ефективність використання різноманітних методів машинного навчання для обробки різноманітної інформації та оптимізації маркетингових стратегій у цифровому середовищі. Розкрито особливості використання алгоритмів машинного навчання для підвищення рівня лояльності користувачів завдяки використанню різноманітних маркетингових стратегій у соціальних мережах.

Посилання

Arasu B. S., Seelan B. J. B. & Thamaraiselvan N. (2020) A machine learning-based approach to enhancing social media marketing. Computers & Electrical Engineering, no. 86.

Ebrahimi P., Basirat M., Yousefi A., Nekmahmud M., Gholampour A. & Fekete-Farkas M. (2022) Social networks marketing and consumer purchase behavior: the combination of SEM and unsupervised machine learning approaches. Big Data and Cognitive Computing, no. 6(2), pp. 35.

Web and social media analytics: A data-driven Optimization techniques. Available at: https://gecdesigns.com/blog/web-and-social-media-analytics

How to Effectively Manage Multiple Social Media Accounts. Available at: https://digitalmarketinginstitute.com/blog/how-to-effectively-manage-multiple-social-media-accounts

Social Media Data Mining Techniques You Should Know. Available at: https://financesonline.com/social-media-data-mining-techniques/

What is supervised learning? Machine learning tasks. Available at: https://www.superannotate.com/blog/supervised-learning-and-other-machine-learning-tasks

A One-Stop Guide to Statistics for Machine Learning. Available at: https://www.simplilearn.com/tutorials/machine-learning-tutorial/statistics-for-machine-learning#:~:text=Statistics%20is%20a%20core%20component,should%20be%20the%20first%20step.

Statistical Probability Distributions. Available at: https://awstip.com/statistical-probability-distributions-89398c4b68c7

17 Social Media Metrics You Need to Track in 2023 [BENCHMARKS]. Available at: https://blog.hootsuite.com/social-media-metrics/

Seven Must-Know Statistical Distributions and Their Simulations for Data Science. Available at: https://towardsdatascience.com/seven-must-know-statistical-distributions-and-their-simulations-for-data-science-681c5ac41e32

How to Identify the Distribution of Your Data. Available at: https://statisticsbyjim.com/hypothesis-testing/identify-distribution-data/

How to apply hypothesis test in marketing data. Available at: https://medium.com/@jw207427/how-to-apply-hypothesis-test-in-marketing-data-fbe1e1ac2388

Переглядів статті: 63
Завантажень PDF: 39
Опубліковано
2023-10-13
Як цитувати
Пономаренко, І., & Красуля, А. (2023). ОПТИМІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЇ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ МЕТОДАМИ МАШИННОГО НАВЧАННЯ. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (17), 120-125. https://doi.org/10.32782/2708-0366/2023.17.16
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ