СТРАТЕГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА АКТУАЛЬНІСТЬ РОЗРОБКИ ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ РЕКЛАМИ ДЛЯ АУДИТОРІЇ 55+

  • А.А. Купрієнко ТОВ «СКРІНЛАЙФ СТУДІЯ»
Ключові слова: реклама, відеореклама, телевізійна реклама, цільова аудиторія, сегментація, сегмент, контент, диференціація, ефективність реклами, рекламна стратегія, рекламодавець

Анотація

На основі дослідження демографічної ситуації в Україні та світі в статті доведено, що тривалість життя людини протягом останнього століття демонструє тенденцію до зростання, що не враховується провідними стейкхолдерами телевізійного рекламного ринку. Адже переважна більшість сучасних рекламних кампаній розрахована на потенційних споживачів віком 18-50, ідентифікуючи її як найбільш платоспроможну аудиторію. У статті акцент зроблено на доведенні перспективності аудиторії 55+ в якості споживачів телевізійного рекламного контенту. Станом на початок 2022 року українська аудиторія 55+ становила понад 10,5 мільйона. Крім того, аналізуючи демографічну складову вимушених переселенців, встановлено, що частка українців старшого віку є меншою в порівнянні із молодшою аудиторією. Чим старшою є людина, тим відповідно важче їй адаптуватися на новому місці, в іншому мовному середовищі, важче змінювати канали комунікацій. Сьогодні майже половина всіх телевізійних рейтингів приходить від людей 55 років і старше. І подібна тенденція продовжує зростати. Автором виділені споживацькі особливості аудиторії 55+: наявність вільного часу, схильність до заощаджень, високий ступінь довіри до медійних постатей, вищий ступінь уваги до деталей при перегляді телевізійного рекламного контенту, низький рівень охоплення процесом діджиталізації тощо. В статті представлені результати авторського дослідження щодо представленості аудиторії 55+ в українській телевізійній рекламі. Доведено, що рівень представленості є недостатнім. На прикладі рекламної кампанії Pravenor forte, розробленої агенцією Screenlife для ООО «ПРОФАРМА ПЛАНТ» доведено ефективність використання нетрадиційного креативного контенту при формуванні рекламних меседжів для аудиторії 55+.

Посилання

Бондаренко Т.Г. Технології формування сучасної телеаудиторії. URL: http://surl.li/hacpg

Хто повинен користуватися телевізійною рекламою. Маркетинговий довідник. 2021. URL: http://surl.li/hdsns

Лінійне телебачення не виживе без старшої аудиторі. Детектор медіа. 2021. URL: http://surl.li/glfad

Телевізійна реклама: специфіка і основні функції. 2021. URL: http://surl.li/hacnv

Проблеми розвитку ринку телевізійної реклами в Україні. Науковий вісник НЛТУ України. Випуск 20.7. URL: http://surl.li/hacoq

Wu, L., Danko, Y., Chen, F., Yao, X., & Zhang, F. (2022). Mapping the literature of integrated marketing communications: A scientometric analysis using CiteSpace. Innovative Marketing, 18(1), 152–167.

Bondarenko T.H. Tekhnolohii formuvannia suchasnoi teleaudytorii. Available at: http://surl.li/hacpg

Khto povynen korystuvatysia televiziinoiu reklamoiu. Marketynhovyi dovidnyk (2021). Available at: http://surl.li/hdsns

Liniine telebachennia ne vyzhyve bez starshoi audytori. Detektor media (2021). Available at: http://surl.li/glfad

Televiziina reklama: spetsyfika i osnovni funktsii (2021). Available at: http://surl.li/hacnv

Problemy rozvytku rynku televiziinoi reklamy v Ukraini. Naukovyi visnyk NLTU Ukrainy, vol. 20.7. URL: http://surl.li/hacoq

Wu, L., Danko, Y., Chen, F., Yao, X., & Zhang, F. (2022). Mapping the literature of integrated mar¬keting communications: A scientometric analysis using CiteSpace. Innovative Marketing, 18(1), 152–167.

Переглядів статті: 57
Завантажень PDF: 47
Опубліковано
2023-04-30
Як цитувати
Купрієнко, А. (2023). СТРАТЕГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА АКТУАЛЬНІСТЬ РОЗРОБКИ ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ РЕКЛАМИ ДЛЯ АУДИТОРІЇ 55+. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (15), 299-303. https://doi.org/10.32782/2708-0366/2023.15.38