ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Ключові слова: інтерактивні методи навчання, економічні дисципліни, економіка підприємства, методика проведення ділових ігор, кейс-метод

Анотація

У статті розглянуто один із ефективних методів формування професійної компетенції у студентів закладів вищої освіти, а саме інтерактивні технології. Проаналізовано переваги інтерактивних методів навчання для професійної підготовки студентів у галузі економічних дисциплін; визначено такі пріоритети: студенти засвоюють новий матеріал як активні учасники процесу навчання; майбутні фахівці здобувають навички володіння сучасними технологіями оброблення інформації; виробляється вміння самостійно вивчати й аналізувати законодавчі та нормативні документи, відстежувати внесені до них зміни, а також оперативність та актуальність отриманої інформації. Професійні компетенції передбачають певні знання і вміння студента в конкретній галузі, які спрямовані на подальший професійний розвиток майбутнього спеціаліста, а також уміння приймати правильні рішення, виходячи із ситуації. Інтерактивні технології є низкою педагогічних методик, що забезпечують необхідний освітній ефект за допомогою включення студентів у спільну з педагогом діяльність за заданими правилами та умовами.

Посилання

Биченко Ю.Г., Красильников О.Ю. Ділові ігри в школі бізнесу. Саратов : СГУ, 1992. 135с.

Варнавська І.В. Специфіка опрацювання текстів наукового стилю економічного спрямування. Витоки педагогічної майстерності. 2021. Вип. 27 (Серія «Педагогічні науки»). С. 45–50.

Інтерактивні методи навчання у підготовці спеціалістів для банківської системи України : збірник наукових праць. Суми ; Харків, 2001. 250 с.

Пометун О.І., Побірченко Н.С., Коберник Г.І., Комар О.А., Торчинська Т.А. Інтерактивні технології: теорія та методика. Умань ; Київ, 2008. 95 c.

Кибирев А.А., Веревкина Т.А. Интерактивные методы обучения: теория и практика : учебно-методическое пособие для студентов высших учебных заведений, слушателей учреждений дополнительного педагогического образования. Хабаровск : ХК ИППК ПК, 2003. 117 с.

Кириченко Н.В., Жосан Г.В. Напрями удосконалення стратегії конкурентоспроможності торгового підприємства. ТНВ. 2021. Вип. 10. С. 45–51.

Щукина Г.И. Активация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе : учебное пособие. Москва : Просвещение, 2019. 160 с.

Bychenko Yu.H., Krasyl’nykov O.Yu. Dilovi ihry v shkoli biznesu [Business games in business school]. Saratov: SHU, 1992. 135 s.

Varnavs’ka I.V. Spetsyfika opratsyuvannya tekstiv naukovoho stylyu ekonomichnoho spryamuvannya [The specifics of the processing of texts of scientific style of economic orientation]. Vytoky pedahohichnoyi maysternosti. 2021. Vypusk 27 (Seriya “Pedahohichni nauky”). S. 45–50.

Interaktyvni metody navchannya u pidhotovtsi spetsialistiv dlya bankivs’koyi systemy Ukrayiny [Interactive teaching methods in training for banking system of Ukraine]. Sumy ; Kharkiv, 2001. 250 s.

Pometun O.I., Pobirchenko N. S., Kobernyk H.I., Komar O.A., Torchyns’ka T.A. Interaktyvni tekhnolohiyi: teoriya ta metodyka [Interactive technologies: theory and methodology]. Uman’ ; Kyyiv, 2008. 95 c.

Kibirev A.A., Verevkina T.A. Interaktivnyye metody obucheniya: teoriya i praktika [Interactive teaching methods: theory and practice]: uchebno-metodicheskoye posobiye dlya studentov vysshikh uchebnykh zavedeniy, slushateley uchrezhdeniy dopolnitel’nogo pedagogicheskogo obrazovaniya. Khabarovsk: KHK IPPK PK, 2003. 117 s.

Kyrychenko N.V., Zhosan H.V. Napryamy udoskonalennya stratehiyi konkurentospromozhnosti torhovo pidpryyemstva [Directions for improving the competitiveness strategy of a commercial enterprise]. TNV. 2021. Vyp. 10. S. 45–51.

Shchukina G.I. Aktivatsiya poznavatel’noy deyatel’nosti uchashchikhsya v uchebnom protsesse [Activation of cognitive activity of students in the educational process]: ucheb.posobiye. Moskva: Prosveshcheniye, 2019. 160 s.

Переглядів статті: 161
Завантажень PDF: 101
Опубліковано
2022-01-28
Як цитувати
Варнавська, І. (2022). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (11), 67-75. https://doi.org/10.32851/2708-0366/2022.11.10
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ