НЕОБХІДНІСТЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ФОРМУВАННІ ПОЛІТИКИ ЛОЯЛЬНОСТІ ДО КЛІЄНТІВ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ

  • М.С. Заюкова КЗВО «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж»
  • Н.В. Євдокимова КЗВО «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж»
Ключові слова: політика лояльності, рейтинг банків, проблеми обслуговування, банківські послуги, результативність, маркетингові дослідження

Анотація

У статті розглянуто питання дослідження основних факторів та проблем обслуговування клієнтів банку з позиції формування більш ефективної політики лояльності до клієнтів банків. Досліджено основні критерії, за якими вибираються найкомфортніші банки України (за основу вибрано рейтинги Forbes.ua), та проведено зіставлення їх із результатами опитування респондентів з питань проблем обслуговування комерційними банками, а також факторів вибору банків для отримання банківських послуг. Сформовані критерії та проблеми можуть бути основою для створення політки підвищення ефективності діяльності комерційних банків. Орієнтація на клієнта висуває особливі вимоги до комерційного банку у галузі формування порядку входження у програму лояльності, тому роль таких дослідження надзвичайно висока та актуальна у сучасних умовах господарювання комерційних банків.

Посилання

Маслова Н.О., Хоменко Б.А. Особливості комунікаційної політики банків України. Підприємство і інновації. 2016. Вип. 2. С. 108–117.

Мокляк М.В., Литвин І.В., Ярмош Г.В. Маркетингові комунікації комерційного банку. Науковий вісник Херсонського державного університету. Економічні науки. 2015. Вип. 10. Ч. 2. С. 107–110.

Демко М.Я., Косар Н.С., Кузьо Н.Є., Похопень Й. Формування маркетингових комунікацій комерційних банків із використанням сегменто орієнтованого підходу. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. 2021. № 38. С. 35–45. DOI: https://doi.org/10.18371/fcaptp.v3i38.237417.

Дзюблюк О.В. Банківські операції : підручник. Тернопіль : вид-во ТНЕУ ; Економічна думка, 2009. 696 с.

15 найкомфортніших банків України. URL: https://forbes.ua/ratings/15-naykomfortnishikh-bankiv-ukraini-08092021-2325.

Кокшарова Н.Б. Потребительская лояльность как основное конкурентное преимущество современных компаний. URL: https://www.sibsutis.ru/upload/publications/a34/yurwpjpeyzvy%20uwevlx%202014%20kzbqpj.

Maslova N.O., Khomenko B.A. (2016) Features of communication policy of Ukrainian banks. Enterprise and innovation, vip. 2, pp. 108–117.

Moklyak M.V., Litvin I.V., Yarmosh G.V. (2015) Marketing communications of a commercial bank. Scientific Bulletin of Kherson State University. Economic sciences, vol. 10, no. 2, pp. 107–110.

Demko M.Ya., Kosar N.S., Kuzio N.Ye. and Pohopen J. (2021) Formation of marketing communications of commercial banks using a segment-oriented approach. Financial and credit activities: problems of theory and practice, vol. 3, no. 38, pp. 35–45. Available at: https://doi.org/10.18371/fcaptp.v3i38.237417 (accessed 5.10.2021).

Dzyublyuk O.V. (2009) Banking. Ternopil: Ed. TNEU ; Economic Thought (in Ukrainian).

15 most comfortable banks of Ukraine. (2021) Available at: https://forbes.ua/ratings/15-naykomfortnishikh-bankiv-ukraini-08092021-2325 (accessed 5.10.2021).

Koksharova N.B. (2020) Consumer loyalty as the main competitive advantage of modern companies. Available at: https://www.sibsutis.ru/upload/publications/a34/yurwpjpeyzvy%20uwevlx%202014%20kzbqpj (accessed 5.10.2021).

Переглядів статті: 112
Завантажень PDF: 105
Опубліковано
2021-11-03
Як цитувати
Заюкова, М., & Євдокимова, Н. (2021). НЕОБХІДНІСТЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ФОРМУВАННІ ПОЛІТИКИ ЛОЯЛЬНОСТІ ДО КЛІЄНТІВ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (9), 77-83. https://doi.org/10.32851/2708-0366/2021.9.10
Розділ
ГРОШІ, ФІНАНСИ І КРЕДИТ